Команда журналістів ZN.UA чимало потрудилася,
розкладаючи по поличках вибори в обласних центрах України. Щодня ми публікували текст про нове місто, ім'я якого ми з вами чули, обличчя туманно пригадуємо, але практично нічого не знаємо про те, ким і чим воно живе. Ми познайомилися зі своєю країною, яка 25 жовтня зміниться дуже серйозно.
Ми розповіли про мерів, їхніх конкурентів і спонсорів усіх. Ви дізналися, як за лаштунками публічного лялькового театру протистоять один одному вихідці з однієї рекетирської бригади, з одного бізнесу або з однієї сім'ї. ZN.UA проаналізував зрослі бюджети міст і способи їх освоєння. Ви побачили, де "в коня корм", а де — у віслюка. Ми трохи притиснули вас одноманітністю схем, але й окрилили оазами креативних ідей і вдалих длялюдських рішень. Розповіли про здачу в оренду та фарширування партійних списків. Про відносини градоначальника з Києвом. Нагадали про обіцянки, що їх давали містянам, — виконані й забуті. І, звичайно ж, опублікували свіжі соціологічні виміри. І в дослідників, і в «Дзеркала тижня» серед кандидатів фаворитів немає, ми не ставили перед собою завдання когось витягати, а когось топити. Тож соціологічний зріз чистий. А журналістський погляд — хірургічний.
У кожному місті ми не лише вивчали, коли із сумом, коли із вдячністю, роботу наших регіональних колег. Не тільки прочісували архіви бюджетних документів, сайти мерій і міських рад. Ми розмовляли з компетентними особами впливових у місті партій, із людьми в командах кандидатів, експертами, які дивом не стали в оплачений стрій, із пересічними жителями, з утаємниченими в розклади бізнесменами та із силовиками, які їх просвічують.
Все важливе і цікаве, що ми знайшли у 23 містах, ми розповімо вам. Неупереджено, за абеткою (відштовхуючись від областей). І з виходом останнього тексту і ми, і ви зрозуміємо, що тепер знаємо свою країну значно краще.