Вартість однієї поїздки в метро становитиме 2 грн., у наземному транспорті — 1,5 грн., повідомив начальник головного управління цінової політики Київської міськадміністрації Василь Яструбинський журналістам.
За його словами, проект розпорядження про підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті із середи, 1 жовтня, розміщено в Інтернеті для суспільного обговорення.
В.Яструбинський зазначив, що на процедуру затвердження регуляторного акта потрібен один місяць, тому підвищення тарифів можливе в листопаді, але не з першого числа.
Він також повідомив, що порядок введення в дію річних проїзних ще обговорюється. Можливо, вони будуть введені в дію з грудня по грудень або з 1 листопада по кінець грудня наступного року.
30 вересня ц.р. Київрада ухвалила рішення, яким рекомендувала встановити граничну вартість проїзних: для метрополітену — 80 грн. на місяць, 190 грн. на квартал і 365 грн на рік; на один вид наземного транспорту — 60 грн. на місяць, 150 грн. на квартал і 275 грн. на рік.
Київрада також прийняла рішення, відповідно до якого малозабезпеченим верствам населення столиці виплачуватиметься матеріальна допомога. Зокрема, річні проїзні квитки для проїзду в наземному і підземному видах комунального транспорту будуть реалізовуватися з відстрочкою залежно від сукупного доходу.
Одиноким матерям і сім’ям, які втратили годувальника, продаватимуть проїзні квитки на два види комунального транспорту за 50% вартості. Малозабезпеченим і багатодітним сім’ям проїзні квитки видаватимуть безплатно. За таке рішення проголосували 95 депутатів Київради зі 102.
Відповідно до законодавства, розпорядження про підвищення тарифів на проїзд у транспорті має ухвалити Київська міськадміністрація.
* * *
Антимонопольний комітет України (АМКУ) вважає необгрунтованим намір столичної влади підвищити вартість проїзду в поїздах комунального підприємства «Київський метрополітен».
«Як стало відомо Київському міському відділенню АМКУ, підприємство планує підвищити вартість проїзду в метро. Тому відділення, захищаючи права пасажирів, провело попереджувальну роботу. Надані рекомендації обов’язкові до розгляду в КП «Київський метрополітен», яке сьогодні є монополістом із перевезення в підземці», — говориться в прес-релізі АМКУ.