Губернатор: Пріоритетним напрямом розвитку економіки Донецької області повинне стати машинобудування

13 березня, 2009, 19:53 Роздрукувати Bипуск № 9, 13 березня-20 березня 2009р.
Відправити
Відправити

У довгостроковій перспективі пріоритетним напрямом розвитку економіки Донецької області повинне стати машинобудування, вважає губернатор Донецької області Володимир Логвиненко.

У довгостроковій перспективі пріоритетним напрямом розвитку економіки Донецької області повинне стати машинобудування, вважає губернатор Донецької області Володимир Логвиненко.

«У нас немає внутрішнього ринку, у нас експортно залежна економіка. А внутрішній ринок можна й потрібно розвивати через машинобудування — металургійне, вугільне, сільськогосподарське. На це держава ні копійки не виділяє, хоча ми пропонували внести такий пункт до програми дій уряду. У цьому сенсі перспективним є навіть звичайне вагонобудування, у нас дефіцит вантажних вагонів», — відзначив керівник обласної адміністрації.

Він також переконаний, що нинішня ситуація — якраз дуже слушна нагода зіскочити з «експортної голки».

«Криза — це, звичайно, лихо, але нам надано можливість це лихо використати, щоб навести лад у країні», — вважає Логвиненко.

При цьому губернатор не розділяє думку експертів компанії Monitor Group, які розробляють за замовленням фонду Ріната Ахметова «Ефективне управління» стратегію підвищення конкурентоспроможності Донецької області.

На думку Логвіненка, визначення зарубіжними експертами двох ключових кластерів — металургії і сільського господарства — «локомотивами» розвитку регіону «консервує» існуючу структуру регіональної економіки.

При цьому позиція губернатора знаходить підтримку і серед донецьких учених.

«Я абсолютно не згоден, що роль Донецької області потрібно зводити до двох кластерів, — каже доктор економічних наук Юрій Макогон, який свого часу брав участь у розробці стратегій розвитку Донецької та Луганської областей. — Збереження за Донбасом тільки цих двох кластерів у мене відразу викликає великі-великі сумніви. Адже в нас до кінця радянського періоду виникла потужна галузь, яка сьогодні (сподіваюся, тимчасово) поступається металургії за обсягами виробництва, — це машинобудування».

При цьому учений відзначає, що на момент розпаду СРСР частка експорту в машинобудуванні була вища, ніж в будь-якій іншій галузі.

«Але ми про це поступово забули. А забули тому, що наше машинобудування стало неконкурентоспроможним з багатьох причин. Найвагоміша — нас «вибивали» з ринку і заганяли в неконкурентоспроможний стан», — підкреслив він.

Related video

Докладніше читайте в статті Євгена Шибалова «Імпортна стратегія від Ахметова: розбір польотів» у свіжому номері «ДТ».

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}