В Україні активно запроваджується новий проект по вдосконаленню системи соціальних виплат населенню. За словами заступника міністра праці та соціальної політики Віктора Дьяченка, перші результати від такого нововведення вже помітні: термін між поданням заяви і отриманням соціальної допомоги скоротився з 42 до 24 днів.
Головна ідея проекту, який реалізується спільно зі Світовим банком, – це створення системи єдиного вікна, а також технічна модернізація місцевих управлінь праці та соціального захисту населення. Його першими учасниками стали 20 районних управлінь праці по всій Україні.
За словами Віктора Дьяченка, у місцях проведення експерименту все зроблено для максимальної зручності населення. «Заявники можуть отримати інформацію і прийти на прийом до місцевого управління праці в зручний для них день і час, попередньо записатися на прийом по телефону, отримати необхідну довідку. Працює «гаряча лінія», за допомогою якої спеціалісти консультують вcіx бажаючих», — наголосив чиновник в інтерв’ю «ДТ».
За його словами, незважаючи на те, що застосування єдиної технології прийому громадян починалося як експеримент, його результати вже помітні: «Швидкість обробки заяв зросла в кілька разів, черги практично зникли. Я хотів би особливо наголосити на такому елементі нової технології, як перехід до щоденного прийому громадян. Такий прийом проводиться без закриття управління на обідню перерву».
Відповідно до плану, проект має бути реалізований до закінчення 2009 року. В результаті повинна з’явитися цілісна система управління з надання соціальних виплат населенню, а також єдина база даних одержувачів державної допомоги, з урахуванням усіх існуючих реєстрів.
Детальніше про новий проект з удосконалення системи соціальних виплат населенню читайте у матеріалі Сергія Швеця «Соціальна служба стає ближчою до людей» у свіжому номері «ДТ».