Російська пропагандистська машина дала тріщину - RFERL

31 травня, 2016, 15:44 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Оглядач звертає увагу на публічний конфлікт помітних російських пропагандистів.

Російська пропагандистська машина дала тріщину - RFERL
Пропагандисти Росії почали сваритися між собою. © vsegda-tvoj.livejournal.com

Вже час забути про битву між холодильником і телевізором. Несподівано Росія стала свідком конфлікту телевізора з газетою.

Про це сьогодні пише політичний оглядач Radio Free Europe Radio Liberty Браян Вітмор, нагадуючи, що невеличка газета в Республіці Саха під назвою "Якутськ вечірній" набралася сміливості і розмістила на своїх сторінках попередження для читачів, щоб не дивилися новини по телевізору.

"Обережно! Випуски телевізійних новин часто містять викривлену і неправдину інформацію. Це зокрема, часто відбувається на телеканалах "Россия" і НТВ", - йдеться в застереженні газети.

У свою чергу, НТВ звернув увагу на невелике якутське видання і звинуватив його у тому, що воно "працює на Держдепартамент США". Однак фото із застереженням розлетілося в соцмережах.

Тим часом розгорівся гучний публічний конфлікт між головним редактором "Московского Комсомольца" Павлом Гусєвим і улюбленим пропагандистом Кремля Дмитром Кісельовим. В статті цього тижня Гусєв назвав Кісельова "негідником і дурним, недалекоглядним провокатором". Два "важковаговики" російської дезінформації звинувачують публічно один одного в точності, а точніше її відсутності, даних.

Оглядач зауважує, що невеличка інформаційна війна всередині Росії підбадьорює. Попри щільну стіну пропаганди в російському ефірі і зусиль Кремля в боротьбі з інакомисленням, в пресі все ж проскакують "правдиві епізоди". Деколи їх вдається знайти в невеличких регіональних газетах в Сибіру. А деколи ветерани столичних ЗМІ зриваються і вдаються до правдивого опису дійсності. Це, на думку Вітмора, дає надію, що в Росії ще не все втрачено.

Нещодавно французькі журналісти викрили брехню пропагандистського телеканалу "Росія 24". Журналісти знайшли героїв програми Кисельова, показавши їм російський ролик. Всі вони заявили, що російське телебачення грубо спотворило сказане ними, часто замінивши сенс слів на протилежний.

Як пише видання The Washington Post, сучасна пропаганда Росії небезпечніше, ніж за часів Холодної війни, оскільки вона намагається нашкодити демократичних інститутів ЄС.

Німецьке видання Die Welt повідомляло, що Німеччина посилить боротьбу з російською пропагандою.

Раніше Росія визнала свою пропаганду найбільш дієвою в Чехії, Австрії та Угорщині, повідомляє Frankfurter Allgemeine Zeitung із посиланням на дані західних спецслужб. Натомість у рейтингу британці, естонці й данці виявилися найменш вразливими до російської дезінформації.

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Фаина Ваулина
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК