Авіакатастрофа Ан-26: єдиний вцілілий курсант розповів про останній політ і перші хвилини після трагедії

Відео
Поділитися
Авіакатастрофа Ан-26: єдиний вцілілий курсант розповів про останній політ і перші хвилини після трагедії
У тому літаку хлопець втратив всю групу, 12 одногрупників

Уперше після аварії літака АН-26 з курсантами Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба єдиний вцілілий 20-річний В'ячеслав Золочівський розповів про те, що сталося.

Як повідомляє ТСН, у хлопця струс головного мозку, забої та опіки. Йому поки що важко згадувати той день, але дещо про останній політ Ан-26 він розповів.

Для В'ячеслава це був один з перших польотів, за плечима у нього лише 5 годин в небі, налітати повинні були ще три.

За його словами, на борту Ан-26 опановували навігацією, запуск двигунів, радіо-переговори. У салоні - десять робочих місць з навчальними приладами, 20 курсантів в салоні і ще сім членів екіпажу. Слава сидів майже поруч з кабіною пілота. За його словами, політ тривав нормально, нічого незвичайного. І раптом він прийшов в себе всередині палаючого літака. "Я, мабуть, вдарився головою", - згадує.

Слава не міг зрозуміти, що відбувається. Все здавалося нереальним епізодом з комп'ютерної гри. Хлопця привалило фюзеляжем, можливо, це вберегло його сильних опіків. Він зміг виповзти зсередини. Тим, що бачив і пережив у той момент, поки не готовий ділитися.

Єдине згадує, коли вибрався, то намагався врятувати друга - Віталія Вільхового. Тіло курсанта охопило полум'я.

"Намагався гасити. Потім підбігли інші, його загасили - і все", - розповідає хлопець.

У тому літаку хлопець втратив всю групу, 12 одногрупників, уцілів лише він. Тепер хлопець вирішує, чи продовжить взагалі навчання: "Я не знаю. Може так, а може - ні. Все повинно зажити, по-перше".

Нагадаємо, ДБР розслідує кримінальне провадження за статтею про порушення правил польотів і підготовки до них, що спричинило тяжкі наслідки (ст. 416 Кримінального кодексу). Сьогодні проведено 40 допитів, вилучені документи.

Слідство розглядає чотири версії авіакатастрофи, пріоритетною є версія про відмову двигуна.

За даними урядової комісії, літак отримав підтвердження на посадку через хвилину після запиту і повідомлення про несправності.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі