ЖІНКИ В БІЗНЕСІ: ТРЕБА ЗАХИЩАТИСЯ

Поділитися
Відомий український бізнесмен Марія Чернявська з товаришами більш як за півроку створила нове торговельно-виробниче підприємство, масштаби якого давали всі підстави назвати його гіпермаркетом...
Марія Чернявська

Відомий український бізнесмен Марія Чернявська з товаришами більш як за півроку створила нове торговельно-виробниче підприємство, масштаби якого давали всі підстави назвати його гіпермаркетом. В умовах нинішнього масового закладання супер-, гранд- і гіпермаркетів це підприємство успішно пройшло міжнародну експертизу на відповідність такій назві. Решта українських «маркетчиків» підступатися до такої експертизи поки що не наважуються: адже враховуються не тільки розміри та обсяги, а й сучасність технологій, сервісу обслуговування, а також асортимент продукції. Нині в гіпермаркеті «Максі», про вражаючі масштаби якого говорить уже хоча б те, що в ньому аж 36 кас, нараховується 32 тисячі найменувань продовольчих і непродовольчих товарів.

Ясна річ, конкурентів у такого велетня — хоч греблю гати. Частина їх вирішила просто проторувати доріжку до гіпермаркету — хто в ролі оптових покупців, а хто й партнерів. Товари тут незмінно високої якості, а ціни нижчі, ніж в інших, і це приваблює сюди тисячі покупців. Ось тільки доріжку цю їм відразу перекрили. Причому в буквальному значенні — грубо, без попередження. 17 серпня, у п’ятницю, міст розв’язки на сьомому кілометрі траси на Бориспіль, через який і можна дістатися «Максі», було зруйновано. У генерального директора, природно, був шок. Уявляєте, організувала великий шкільний базар, до осіннього сезону грунтовно переглянула базовий асортимент товарів, а тут такий «сюрприз». Кісткою в горлі він також тому, що за підприємством стоять кредити Ощадбанку, зарубіжні інвестиції. Коротше, перекритий для партнерів і клієнтів єдиний під’їзд — це крах для високорентабельного бізнесу.

Цей випадок колектив «Максі», у народі йменований жіночим батальйоном, оскільки майже на сто відсотків складається з представниць прекрасної статі, розцінив як прояв недобросовісної конкуренції з боку впливових бізнесменів і чиновників. І не хотілося б, як говорить М.Чернявська, так думати, але ж факт не одиничний. Так, на початку літа було скоєно настільки ж несподіваний і грубий наліт на зовнішню рекламу гіпермаркету на Бориспільській трасі. Невідомі під прикриттям «Беркута» познімали рекламні щити. Законних аргументів на користь таких дій не знайшлося. У випадку з мостом вони є, та аж надто непереконливі, оскільки не підкріплені фінансами. Так, начальник ШЕУ 639 Олександр Крикун від імені замовника робіт корпорації «Укравтошлях» повідомив, що рішення про ремонт дозріло ще два-три місяці тому, оскільки в перекритті порушені гідроізоляція, тротуарні плити, зносилося й асфальтове покриття. Термін здачі об’єкта — у листопаді. І відразу керівник ділянки зазначив одну істотну деталь: достатніх фінансів немає. Адже перший «транш» корпорації на ремонтно-відбудовні роботи довелося направити на погашення зарплатової заборгованості. Тим часом, твердо переконаний Олександр Миколайович, аварійний віадук через трасу стратегічного значення — справа неприпустима. Кошти знайдуться не сьогодні, так завтра...

Погодьтеся, не все в’яжеться. Починати роботи на такому важливому об’єкті без гарантії фінансування — принаймні ризиковано. Роботи можуть затягнутися не на два місяці, як заплановано, а на довший період. А якщо відлік терміну ремонту вести від 17 серпня, то два тижні вже вилетіли. Традиційне розкачування після розкурочування, а потім ювілей держави. Ніхто ремонтникам в умовах, коли трасою сюди проїжджали делегації з усього світу, розгулятися не дав би навіть за умови найщедрішого фінансування. Оскільки про майбутній ремонт не попередили ні «Максі», ні решту підприємств у цій зоні, а також транспортників, утворилися пробки й почастішали випадки порушень об’їзду, за що ДАІ наклала не одну сотню штрафів. «Ми ніколи нікого не попереджаємо, — відверто зізнався О.Крикун. — Це перший випадок, коли знайшлися обурені».

«Жіночий батальйон» «Максі» не тільки обурився такими антиринковими діями (спробували б специ ШЕУ 639 зробити таке за кордоном!), а й вибрав свою тактику боротьби з дикими проявами «господарювання». Не через оголошення війни, а... допомоги ремонтникам. «Максі» вже виділив шляховикам деякі будівельні конструкції. А також домігся у певних інстанцій дозволу ремонтувати міст посмугово, як це робиться в більш цивілізованих умовах. До речі, у першому випадку «наїзду» на підприємство всі триста жінок не виходили на захист рекламних щитів. Оскільки на руках були всі документи, а також висновок експертів, що реклама «Максі» єдино законна й оформлена за всіма правилами, справедливість швидко відновили. Жіночий колектив і в останньому випадку має намір стояти до перемоги. А взагалі тактика в них така: нікому не дозволимо зруйнувати наш бізнес! Та одне питання їх цікавить уже сьогодні: хто відповість за всю цю сваволю й відшкодує збитки?

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі