Тридцятирічне дослідження близнюків дає однозначний висновок: інтелект закладений у генах.
Інтелектуальні здібності мінімум на 75% передаються у спадок. До цього висновку приходить Дітер Е.Циммер у своїй новій книзі, йдеться у рецензії Луца Дебуса на сторінках Tageszeitung.
У книзі Циммера, наукового журналіста і багаторічного редактора відділу культури газети Die Zeit, викладаються результати Міннесотського проекту «Близнюки» американського науково-дослідного інституту, який понад 30 років поспіль опитує і досліджує однояйцевих близнюків, розлучених відразу після народження. Незважаючи на те, що практично ідентичні з генетичної точки зору близнюки виросли у дуже різних соціальних середовищах, вони виявляють разючу схожість.
«Але що це означає для суспільства? - запитує рецензент. - Широкий спектр впливів навколишнього середовища, за словами автора, допускає відмінності IQ у діапазоні від 10 до 20 балів. Різниця між IQ у 90 або у 110 балів може бути важливою при навчанні в сучасній школі, але для генетичного визначення власної долі потрібно зовсім інше», - пише рецензент.
«Гострим матеріал Циммера стає у той момент, коли він починає говорити про етнічні відмінності, що стосуються інтелекту», - продовжує Дебус. «При цьому він безумовно займає позицію, спрямовану проти расистського способу мислення».
«Варто відзначити, що відмітного генокоду ісламських етносів не існує», - повідомляє рецензент. Також він звернув увагу на твердження, що знижені здібності до математики характерні для всього Середземномор'я, але слабкіші за всіх в цьому відношенні представники християнських країн, зокрема Болгарії та Греції.