Ще на торішньому нагородженні переможців Міжнародного конкурсу «Золоті торгові марки-2002» здавалося: більше претендентів уже знайти не вдасться, так їх було багато. Проте церемонія, яка відбулася в столичному Палаці «Україна» минулого тижня, продемонструвала, що охочих отримати золотий приз не лише не поменшало, а значно побільшало. За свідченням організаторів, нинішнього року на участь у конкурсі надійшли заявки від 3286 підприємств та фірм із 58 країн. На тлі наших хронічних негараздів у різних сферах економіки це навіть дивує і трохи тішить. Є все-таки в Україні безліч підприємств, фірм, організацій, установ, навчальних закладів, котрі цілком відповідають світовому рівню. А виявляти гідних, популяризувати й рекламувати їх саме й покликаний конкурс «Золоті торгові марки», проведений уже втретє.
А ще організатори конкурсу — Фонд суспільного визнання, Торгово-промислова палата України, Національна академія наук, Українська асоціація якості — прагнуть сприяти підвищенню конкурентоспроможності українських товарів, технологічному переоснащенню виробництв, поглибленню міжнародної співпраці та, врешті-решт, зростанню престижу України у світі.
Неможливо перелічити всіх переможців конкурсу нинішнього року. Можна лише назвати кількох представників різних галузей, аби окреслити сферу впливу конкурсу «Золоті торгові марки-2003». Це Промінвестбанк і «Укррічфлот», «Сири Бурлюка» і «Роксолана», «Азовсталь» і телепрограма «Інтер +», Київський метрополітен і Маріупольський металургійний комбінат, «Укртелеком» і «Оболонь», Національний університет «Львівська політехніка» і «Поліські ковбаси», Харцизький трубний завод і «Росинка». Це лише десята частина тих, хто став номінантами премії «Бізнес-олімп», почесного звання «Золота торгова марка», почесного диплома учасника конкурсу й орденського знака «Суспільне визнання».
Сподіваємося, через рік «золотих» торгових марок в Україні буде ще більше.