Європейські дистриб'ютори потерпають від незаконного заходу, яким є російський утилізаційний збір за іноземні автомобілі, заявив у четвер на брифінгу в Брюсселі офіційний представник Єврокомісії Джон Кленсі. Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна", запит Єврокомісії щодо скликання арбітражної панелі СОТ розгляне 22 жовтня.
"Чому тепер, чому такий графік? Ми точно дотримуємося процесу, яким він визначений СОТ. Спочатку пошук "полюбовного" рішення.
Це виявилося неможливим. Ми розглядали всі наявні шляхи в пошуках такого рішення. Це не вдалося, що не залишило нам іншого вибору, крім офіційного скликання панелі арбітрів СОТ", - пояснив Д.Кленсі.
"Ми сподіваємося, що цей арбітраж буде на нашу користь, оскільки такий утилізаційний збір - дискримінація стосовно європейських автомобілів, експортованих у Росію", - зазначив Д.Кленсі.
За його словами, "сам збір не є особливою проблемою, але він має застосовуватися до всіх автомобілів". "Сьогодні це не так. Цей збір не поширюється на російські автомобілі або автомашини, які надходять із Митного союзу Росії з Казахстаном та Білоруссю", - зазначив представник Єврокомісії.
У даному разі, уточнив він, Євросоюз захищає європейські підприємства від дискримінації. "Ми рішуче налаштовані йти до кінця розпочатого процесу, щоб домогтися повної ясності в цьому питанні. Це питання комерційної справедливості", - підкреслив Д.Кленсі.