Гендиректор «Укрзалізниці»: Політичний сумбур підриває авторитет транспортної галузі України

Поділитися
Політичний сумбур у державі підриває авторитет транспортної галузі України та знижує її потенціал в очах зарубіжних партнерів, заявив в інтерв’ю «Дзеркалу тижня» генеральний директор «Укрзалізниці» Михайло Костюк.

Політичний сумбур у державі підриває авторитет транспортної галузі України та знижує її потенціал в очах зарубіжних партнерів, заявив в інтерв’ю «Дзеркалу тижня» генеральний директор «Укрзалізниці» Михайло Костюк.

«Надзвичайно важливо, щоб репутації українських перевізників на міжнародному ринку не шкодив той негатив, яким у нас, всередині країни, на жаль, заведено щедро поливати одне одного. Не уникнула шельмування й «Укрзалізниця», що не найкращим чином позначається не тільки на її рейтингу перевізника, а й на рейтингу держави в цілому», — зазначив він.

За словами Костюка, внутрішньополітичні чвари згубно відбилися і на кредитних рейтингах.

«У нас були попередні домовленості з ЄБРР про надання 500 млн. доларів кредиту на проведення електрифікації та впровадження ресурсозберігаючих технологій. Однак зараз відчуваємо вагання: мовляв, може й дамо, але згодом, бо у вас, здається, погіршився економічний стан, ходять чутки, що ви на межі банкрутства й оголошення дефолту», — розповів він.

«Тепер до нас ставляться із сумнівом і досить прохолодно», — додав Костюк, коментуючи відносини з іноземними партнерами.

Він нагадав, що за останні півроку Україна ввійшла у трансконтинентальний проект, згідно з яким передбачається адаптація колишньої союзної транспортної системи з шириною колії 1520 мм до європейської — завширшки 1435 мм. При цьому Україна як найближчий сусід країн-членів ЄС Словаччини, Польщі, Угорщини повинна була б посприяти розширенню західної транспортної системи до товарних ринків Росії і Далекого Сходу.

«А тепер подумайте, якими ми постаємо в очах «залізничної» співдружності країн колишнього СРСР та тих, котрі мають залізничну колію 1520 мм, коли в Україні — політичний сумбур, а голови посипані попелом — продуктом внутрішніх чвар», — наголосив гендиректор «Укрзалізниці».

На його думку, Україна має займати сильну позицію і виступати як рівноправний партнер в міжнародних переговорних процесах.

«Варто лише на мить показати свої нерішучість і слабкість, як вантажопотоки стануть тебе оминати. Альтернативні напрямки є», — відзначив Михайло Костюк.

За його словами, новоросійські порти, отримавши інвестиції, тепер здатні приймати вантажі, які мали б іти через Україну, а Білорусь зі своєю транспортною системою і Польща цілком здатні взяти на себе роль транзитера до Європи.

«Тут не треба будувати нових газопроводів в обхід України, колії вже давно прокладено. Тож ми мусимо робити все можливе, аби вантажопотоки йшли українським руслом», — переконаний гендиректор «Укрзалізниці».

Докладніше читайте в інтерв’ю Олександра Артеменка з Михайлом Костюком у свіжому номері «ДТ».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі