«ДЗЕРКАЛО ТИЖНЯ» НАРЕШТІ ВИЗНАЛИ ДІЛОВИМ ВИДАННЯМ

Поділитися
Отримано, опрацьовано і передано фахівцям із маркетингу останні дані про наші з вами читацькі уподобання...

Отримано, опрацьовано і передано фахівцям із маркетингу останні дані про наші з вами читацькі уподобання. Двічі на рік дослідна компанія TNS Ukraine проводить маркетингові дослідження в середовищі споживачів масових товарів і послуг. Навесні та восени збираються і систематизуються різноманітні дані, у тому числі й по читацьких аудиторіях періодичних друкованих видань. Якою є сьогоднішня «картинка»?

Якщо ми з вами зазирнемо в усеукраїнський загальний рейтинг щоденних газет, то побачимо в лідерах цікавої для нас громадсько-політичної преси «Факты и комментарии», «Комсомольскую правду» в Украине», «Сегодня». Далі із суттєвим відривом йдуть «Киевские ведомости», «Вечерние вести», «Урядовий кур’єр», «Труд — Украина», «Високий замок», «Голос України»...

Аналогічний рейтинг, але тільки в столичних масштабах виглядає інакше. Чистим лідером є газета «Сегодня», а вже потім народ читає «Факты и комментарии», «Вечерние вести», «Киевские ведомости», «Комсомольскую правду» в Украине». І тільки за ними з чималим відривом у кількісних показниках згадуються «Столичка», «Урядовий кур’єр», «Вечірній Київ», «Хрещатик»...

Автори дослідження стверджують, що в масштабах столиці аудиторія, приміром, одного номера газети «Сегодня» сягає 486 тис. читачів; «Факты и комментарии» — 340 тис., «Вечерние вести» — 167 тис., «Киевские ведомости» — 159 тис., «Комсомольская правда» в Украине» — 146 тис. осіб. Ці газети формують команду явних лідерів, оскільки аудиторії інших видань — на третину (і більше) менші.

Погортаємо інші сторінки звіту з результатами дослідження компанією TNS Ukraine за весну нинішнього року. До трійки лідерів усеукраїнського рейтингу тижневих громадсько-політичних газет увійшли «Аргументы и факты — Украина» (розрахована компанією аудиторія одного номера — 1,5 млн. осіб), «Московский комсомолец» в Украине» (330 тис. осіб) і «Дзеркало тижня» (165 тис. осіб). Що ж, приємно усвідомлювати, що в масштабах країни кожен примірник нашого тижневика простудіюють як мінімум чотири читачі. По Києву в аналогічному рейтингу до трійки лідерів громадсько-політичної преси входять ті самі тижневики. Тільки «Дзеркало тижня» перемістилося на друге місце.

Якщо згадати про рекламні бюджети компаній, то й нефахівці знають, що в пресі основні рекламні гроші «ходять» у середовищі ділових видань. З огляду на цю обставину TNS Ukraine досліджує аудиторію ділової преси в рамках спеціального проекту, який має свій рейтинг. Для невтаємничених зазначу, що газети в даному дослідженні «рейтингуються» разом із журналами, а результати дослідження активно використовуються при медіа-плануванні як компаніями, так і обслуговуючими їх рекламними агентствами.

Відкриємо всеукраїнський загальний рейтинг ділової преси, що включає в себе не тільки спеціалізовані видання. Читачі віком від 20 до 55 років при виборі джерела ділової інформації нинішнього року віддають перевагу насамперед тижневику «Бизнес». Тут, як то кажуть, жодних несподіванок. Але є й сюрприз. Друге місце дісталося «Дзеркалу тижня». Слідом прописався додаток «Бизнес. Прайс-листы». Далі — «Галицькі контракти/Контракты», «Компаньон», «Ділова Україна», «Деловая столица» і низка інших газетних і журнальних видань. Що й казати — здивували й водночас порадували нас ділові читачі. Тепер ми точно знаємо, що кожен номер нашого тижневика в країні регулярно переглядають і читають більше трьох чоловік, яким потрібна об’єктивна й достовірна економічна та ділова інформація.

Рейтинг же переваг столичних ділових читачів дещо різниться від всеукраїнських показників. Лідирує «Бизнес»; за ним — «Дзеркало тижня», «Галицькі контракти/Контракты», «Бизнес. Прайс-листы», «Деловая столица», «Компаньон»...

Якщо ж ми зіставимо результати останнього дослідження компанії TNS Ukraine із результатами аналогічного періоду минулого року, то не побачимо принципових відмінностей у всеукраїнських рейтингах щоденних і тижневих громадсько-політичних газет — лідери будуть ті ж. У столичних же рейтингах можна помітити зміну місць у п’ятірці лідерів серед щоденних газет: «Вечерние вести» нинішнього року помінялися місцями з «Киевскими ведомостями» і посіли третє місце. Картина по лідерах серед тижневиків не змінилася. А що стосується торішнього рейтингу ділової преси, то друге місце по країні належало тижневику «Галицькі контракти/Контракты».

У нашому огляді не було відмічено газети й журнали розважального характеру. Скажу лише, що їхнї позиції серед читачів досить сильні. Наші громадяни присвячують читанню таких видань більш аніж досить часу. Ну й у цьому питанні ми мало чим відрізняємося від тих же західних європейців.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі