Назви «соціальна» аптека, аптека «низьких» або «найкращих» цін є рекламою і вводять в оману громадян України, а тому з липня вони відтепер заборонені на вивісках. Тепер на вивісках фактично має залишитися тільки одне слово - «Аптека».
В Україні з 1 липня 2012 року набуло чинності положення, згідно з яким з вивісок аптек повинна зникнути інформація, що містить рекламу, повідомила Державна служба України з лікарських засобів (Держлікслужба).
Як наголошується у повідомленні, в п. 2.12 розділу II Ліцензійних умов вказано наступне: «На фасаді будівлі, де розміщується аптечний заклад, згідно із його призначенням повинна бути вивіска із зазначенням виключно виду закладу, а саме: «Аптечний склад (база)», «Аптека», «Аптечний пункт», «Аптечний кіоск». Біля входу в аптечний заклад на видному місці розміщується інформація про суб'єкта господарювання, режим роботи аптечного закладу. Для аптек та їхніх структурних підрозділів обов'язково має бути наявна інформація про місцезнаходження чергової (цілодобової) та найближчої аптек. За бажанням ліцензіат може встановити сигнальний покажчик, який не є рекламою».
Відповідна норма була введена з метою недопущення маніпулювання свідомістю споживачів, оскільки останнім часом широкого поширення набули аптечні вивіски, в яких підкреслюється, що вони нібито спрямовані на певні верстви населення, або про низькі ціни в них. Скарги споживачів, проте, вказують на те, що така недобросовісна реклама часто не відповідає дійсності, відзначили в Держлікслужбі.
Як повідомила в ефірі одного з українських телеканалів перший заступник голови Держлекслужби Інна Демченко, «соціальна» аптека, аптека «низьких» або «найкращих» цін, - якщо це є безпосередньою назвою установи, то вся ця інформація може бути розміщена бути на маленькій табличці біля входу, але на фасаді будівлі має бути написано тільки слово «Аптека». !zn