ВІД РЕДАКЦІЇ: DT.UA вже писало про підготовку нової хвилі податкових нововведень, яка йде на повний хід у коридорах української влади (див. "Податкові новації: наступна серия?", DT.UA від 30 травня 2014 р.). І якщо головні документи - претенденти на проходження через парламент розробляються в стінах Мінфіну і уже зниженого до статусу служби Міндоходів і зборів, то приводів для того, щоб називатися справжніми реформами, все-таки більше у пропозицій, які розробляються в рамках робочої групи "Реанімаційного пакета реформ" (РПР) при Мінекономрозвитку і торгівлі.
На превеликий жаль, у найсучаснішій українській історії МЕРТ надто рідко стає справжнім ідеологічним центром реформістських ініціатив і ухвалення ключових рішень в економіці. Однак і часи нині вже начебто не ті, що колись, та й громадська ініціативність якщо і не все ще на підйомі, то все ж на досить високому рівні.
Чи виявиться достатнім інтелектуальний й організаторський потенціал представників НГО, щоб кардинально поліпшити одну з ключових і водночас найбільш болючих сфер української економіки - її фіскальне поле.
Про концептуальні основи пропозицій РПР DT.UA уже теж розповідало (див. "Податки, що не вбивають", DT.UA від
6 червня 2014 р.). Цього разу настала черга розповісти про ініціативи докладніше (у статтях "Реформа ПДВ: прибрати розкрадання або скасувати податок", А.ШЕМЯТКІНА та І.НЕСХОДОВСЬКОГО, "Прибутковий податок" В.ДУБРОВСЬКОГО), а також навести перші публічні оцінки експертів.