«ЧИСТИЛИЩЕ» ДЛЯ РОЗДРОБУ ВИРОБНИКИ І ДИСТРИБ’ЮТОРИ МАЮТЬ НАМІР СПІЛЬНО БОРОТИСЯ З ПАРТНЕРАМИ-НЕПЛАТНИКАМИ. У СОЮЗНИКИ ВЗЯЛИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР

Поділитися
А що їм залишається робити, якщо для багатьох партнерів — торгових підприємств — невчасний розрахунок за поставлений товар став звичкою?..

А що їм залишається робити, якщо для багатьох партнерів — торгових підприємств — невчасний розрахунок за поставлений товар став звичкою? На думку виробничих підприємств харчової галузі, особливе місце серед «довгоплатників» посідають мережі супермаркетів. Окремі з них, по суті, вкладають «чужі» гроші (тобто постачальників товарів) у розвиток власних мереж. У результаті виробничим компаніям через нестачу оборотних коштів доводиться постійно брати кредити в банках.

І ось «шара» закінчилася — служби безпеки понад сорока великих виробничих підприємств і дистриб’юторів створили неформальне об’єднання, учасники якого обмінюватимуться даними щодо роздрібних компаній — «довгоплатників», відвертих «кидал», а також нечистих на руку робітників.

Серед учасників проекту — «Орлан», «Оболонь», «АВК-Київ», «Союз-Віктан», «Росинка», «Інтеррибфлот-Україна», Київський завод шампанських вин, «Вінні-Фрут», Київський маргариновий завод, ІДС тощо. Однакові проблеми виникають із одними й тими ж компаніями. Зрозуміло, що інформація про них — це і зменшення ризиків, і можливість не допустити повторення чужих помилок. Для реалізації задуманого в Інтернеті вже створено інформаційний сайт служб комерційної безпеки неформального об’єднання, що надає його учасникам оперативний доступ до баз даних про неплатників усієї України. Понад тисяча оголошень бази розділено на три основні розділи:

1. Неплатники, котрі систематично створюють проблеми з поверненням грошей.

2. Список «кидал», які зникли разом із товаром.

3. Список людей, котрі працювали раніше на відповідальних посадах і підозрюються у привласненні грошових та матеріальних ресурсів.

Бойкот із боку постачальників може сильно вдарити по будь-якій торговій компанії. Адже якщо виробники брендової продукції залишать магазин, то його обороти значно скоротяться. Відповідно, торговці, котрі не потрапили в «чорний» електронний список, отримають значні переваги. Виробникам, дистриб’юторам, банкірам і покупцям буде цікаво мати справу саме з ними. Надійність багато варта.

Коментар опонуючої сторони

Володимир Борсук, менеджер магазину «Маркет-центр»:

— Торгівля часто не винна в затримках платежів. Виробники не хочуть вникати в ризики і проблеми роздрібних магазинів. На їхній погляд, усі ці проблеми — «відмазки», вигадані нами, щоб не платити вчасно. Ми ж часто не можемо підтвердити їх документально. Тому якщо «Мангуст» (назва сайту виробників. — Ред.) буде сваволити, то й ми можемо бойкотувати товари його членів. Повірте, вибір серед виробників велетенський, бренди дають добрий виторг лише в супермаркетах міст-мільйонників. На периферії покупець більше орієнтується на ціну і не готовий платити зайве за бренд.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі