У Росії продажі позашляховиків Lexus за листопад виросли на 63%, а спортивних автомобілів Porsche - на 55%, повідомляє Bloomberg. При цьому в Lexus найняли додатковий персонал через наплив покупців.
При цьому скуповують не лише дорогі імпортні авто, оскільки автодилери підняли свої ціни не так суттєво, як подешевшав російський рубль.
"Автомобілі, незалежно від того, бюджетні вони чи ні, продаються зараз, як гарячі пиріжки", - сказала Тетяна Луковецкая, головний виконавчий директор Rolf Group, одного з найбільших автодилерів в Росії. Вона не пам'ятає такого буму на ринку за останні десять років.
"У часи кризи, люди розцінюють автомобілі в якості інвестицій", - сказав Андрій Родіонов, голова відділу з корпоративних комунікацій російського представництв Mercedes-Benz. При цьому він, щоправда, зазначив, що, як правило, автомобіль втрачає 20% своєї вартості вже за дверима автосалону.