Продажу компаній-імпортерів 3 російського виробництва в 2014-му році суттєво впали, пише російська газета "Известия".
Видання зазначає, що імпортери сильно постраждав через конфлікт між Україною і РФ: з бізнесу випали дилери Луганська, Донбасу і Криму. Крім того, вплинув бойкот українських споживачів російської продукції.
Найсильніший удар по російським поставкам експорт може завдати та рішення Мінекономрозвитку України (якщо таке буде прийнято) підвищити ввізні мита на 20% для машин російського виробництва через скарги вітчизняних виробників на неконкурентний імпорт з Росії.
Продажу "УкрАвтоВАЗа", офіційного дистриб'ютора марки Lada на Україні, як передбачається, скоротяться в 2014 році до 2,3-2,5 тис. машин проти 8245 автомобілів за підсумками 2013 року (мінус 70-72%).
Renault за 10 місяців реалізувала 3338 автомобілів (7405 авто у минулому році), вироблених на московському заводі "Автофрамос" і в Тольятті (Renault Sandero, Logan, Duster в Європі збираються тільки на російських підприємствах, на інших ринках вони продаються під брендом Dacia). За той же час Volkswagen продав 927 седанів Polo які виробляються тільки в Росії; в 2013 році цей показник склав 4402 авто.
УАЗ за 2014 рік продав в Україні тільки один автомобіль проти 523 автомобіля роком раніше.
КамАЗ на початку 2014 року поставив на Україну близько 50 автомобілів, але після того, як в березні були захоплені 43 вантажівки в українського представництва КамАЗа, експорт у цю країну був припинений. При цьому, за статистикою "Укравтопрому", в минулому році на авторинку України було реалізовано 468 "Камазів".
Група ГАЗ реалізувала на Україні за 10 місяців 2014 року 824 вантажівки і автобуса (-62%).
Загальне падіння економіки суттєво вдарило по ринку України в цілому. У жовтні на українському ринку було зареєстровано всього 5 891 первинних продажів нових легкових автомобілів - найгірший жовтневий результат за останні 14 років.