"Автомобілебудування лишається однією з провідних галузей в Санкт-Петербургу. В місті свої підприємства мають Toyota, Nissan, Hyundai, Scania, MAN, а також виробники запчастин", - цитує Rzeczpospolita лист заступника мера міста Сергія Мовчана до голови митної служби.
Він підкреслює, що заводи в Санкт-Петербурзі вироблять до 400 тисяч автомобілів щороку, що становить 24% від загальної кількості в Росії. На підприємствах працюють 8 тисяч людей, але їхні робочі місця тепер під загрозою через заборону постачання турецьких запчастин. Мовчан також звертає увагу на те, що навіть поставки дозволених товарів з Туреччини проходять надто довготривалу перевірку і не потрапляють вчасно на виробництво.
Видання Die Welt писало, що торгова війна з Туреччиною штовхає Росію в обійми Євросоюзу. Для обох країн багато стоїть на кону. Незважаючи на те, що в нинішньому році сумарний товарообіг між країнами дещо знизився через падіння рубля і цін на нафту, в 2014 році він становив 31 млрд доларів. Додавши до цього ще й послуги - то він досягав 44 млрд доларів. При цьому росіяни заробляли на турках значно більше, ніж навпаки.
Раніше прем'єр-міністр Туреччини Ахмет Давутоглу заявив про можливе введення відповідних санкцій проти Росії. Як повідомляє Reuters, уряд Туреччини вже обговорив можливі заходи, проте, за словами Давутоглу, влади залишаються відкритими для переговорів з Кремлем.
24 листопада на турецько-сирійському кордоні було збито російський Су-24.
Путін зажадав від Туреччини офіційних вибачень, а президент Туреччини Реджеп Тайіп Ердоган відмовився зробити це.
Через цей конфлікт між двома країнами РФ вирішила скасувати туристичне співробітництво з Туреччиною, відмовилася від спільних військових і наукових контактів, скасувала безвізовий режим і обмежила торгівлю.
Загальний обсяг потенційних втрат від згортання співробітництва в різних сферах ЗМІ оцінили у понад 40 млрд доларів.