З'явився новий захоплюючий промо-ролик про туристичні принади України

05 грудня, 2015, 14:33 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Україна відкривається абсолютно новою - зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатної запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць

Мінекономрозвитку України презентувало новий промо-ролик, який показує всю униклаьность і краси України для туристів.

На минулому нещодавно найбільшому туристичному форумі світу World Travel Market 2015 (WTM) Україна вперше презентувала власний стенд. У рамках форуму була досягнута домовленість про те, що Україна стане лідером туристичного руху брендування країн і міст, і в червні майбутнього року проведе велику конференцію "під парасолькою" Всесвітньої туристичної організації.

Головною "фішкою" українського стенду став спеціальний промо-ролик, присвячений туристичним можливостям України - "Experience Ukraine!" Ролик знято і запущено в рамках урядової кампанії "Ukraine. Open for U".

У захоплюючому відео під композицію "Wherever you are" культового українського гурту "Океан Ельзи" Україна відкривається абсолютно новою - зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатної запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць.

скрин с видео

Ролик покликаний відродити інтерес туристів до подорожей в Україні, а також сприяти надходженню іноземних інвестицій в туристичну галузь.

Трихвилинний ролик демонструє унікальне геополітичне становище країни, річки і озера, Національний природний парк "Олешківські піски", Чорноморське узбережжя, одну з найкращих у світі опер - в Одесі, унікальні пам'ятки архітектури, які занесені в список ЮНЕСКО, красу Карпатських гір.

скрин с видео

Сюжетна лінія відео розроблялася спільно з Мінекономрозвитку. Ідея і реалізація - Titanium Presentations.

Готуючи ролик, компанія зняла види західного, центрального і східного регіонів. Зробили якісні кадри з вертольота, з даху поїзда і, змонтувавши ролик, наклали його на аудіо групи "Океан Ельзи".

скриншот видео

"Ми з радістю підтримали проект, який генерує позитивний інтерес міжнародного співтовариства до України і може сприяти якісним змінам у державі", - прокоментувала президент і головний виконавчий директор WNISEF Ярослава Джонсон.

Зазначимо, останнім часом соцопитування показують, що Крим зник з туристичної карти України.

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Сергей Жуков
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК