Щодо недотримання безпечних умов під час освітнього процесу українці можуть звертатися на “на гарячу лінію”, повідомили у пресслужбі Міністерства освіти й науки. У зв’язку з поширенням коронавірусу Державна служба якості освіти оцінює ситуацію в школах.
“МОН повідомляє про те, що громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу до Державної служби якості освіти. Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи, зокрема, організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти”, - йдеться у повідомленні.
У МОН повідомили телефони “гарячої лінії” Служби для звернення громадян:
- з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;
- з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.
Час роботи “гарячих ліній”: понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).
Кабінет міністрів продовжив адаптивний карантин в Україні до 31 грудня. Вишам країни рекомендували перейти на дистанційне навчання, а школам – відправити учнів на канікули з 15 жовтня.
За словами в. о. міністра освіти Сергія Шкарлета, після закінчення канікул школярі, які знаходяться в "червоній зоні", розпочнуть дистанційне навчання. При цьому в інших епідемічних зонах учні молодших класів після закінчення канікул повернуться за шкільні парти в будь-якому разі, а от учні 5-11 класів - в залежності від епідситуації в регіоні.