Наступний навчальний рік в Україні розпочнеться для школярів з перевірок знань. Міністерство освіти та науки надіслало школам листа, в якому порадило провести "вхідне оцінювання", щоб зрозуміти, які знання є у школярів. Також школи мають суттєво збільшити кількість уроків, щоб надолужити пропущене на карантині.
У своїй заяві МОН рекомендував школам організувати освітній процес на карантині, не перевантажуючи учнів фізично, ментально та емоційно. Для цього викладачі мають скласти зручний графік перевірочних робіт та усних відповідей. Заповнювати шкільні журнали викладачам дозволили вже після рішення Кабміну про послаблення карантинного режиму.
Як зазначає міністерство "основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка знань та оцінювання, а забезпечення зворотного зв'язку вчителя з учнями". Для цього викладачам дозволили надавати креативні завдання та проєкти.
Проведення дистанційних уроків на карантині МОН пропонує через програми Googleclassroom, Naurok, Moodle, Skype, Zoom та у закритих групах соцмереж.
Для тих учнів, що хворіють або перебувають на самоізоляції, школи мають організувати індивідуальні консультації.
Окрім цього, МОН надало рекомендацію не проводити у цьому навчальному році "масові заходи із залученням учасників освітнього процесу", таких як випускні та шкільні дзвоники. Оформлення табелів та атестатів шкільні заклади мають до 15 червня.
Раніше представники наукових установ НАН України, деякі університети та українські школи звернулись до президента України Володимира Зеленського з листом-скаргою на неналежний рівень підготовки телеуроків проєкту "Всеукраїнська школа онлайн". Вони заявляють, що телепроєкт демонструє низький рівень їх професійної підготовки.
Нагадаємо, через карантинні заходи, введені у зв'язку з пандемією коронавірусу, учнів було переведено на дистанційне навчання. 6 квітня стартував проєкт "Всеукраїнська школа онлайн", в рамках якого в ефірах українських телеканалів викладаються 11 шкільних дисциплін.
Про те, як проходить дистанційне навчання в Україні та які ризики несе - читайте в статтях Інни Совсун "Обираючи дистанційне навчання, ми не повинні обирати між доступністю і якістю" та Оксани Онищенко "Онлайн пшеницю жала".