Екіпаж заарештованого в Камеруні балкера Sky Star має намір судитися з компанією-оператором судна

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Екіпаж заарештованого в Камеруні балкера Sky Star має намір судитися з компанією-оператором судна Балкер Sky Star © shipspotting.com
16 членів екіпажу балкера Sky Star повернулися додому з порожніми кишенями. Фінальна цифра заборгованості по зарплаті становить 426 873,5 дол. США.

Члени екіпажу балкера Sky Star, повернувшись на батьківщину після піврічного перебування в камерунському "полоні", мають намір судитися з оператором судна - маріупольською компанією CFD Shipping Limited. Як відомо, компанія-оператор на півроку залишила екіпаж арештованого судна без будь-якої підтримки, а також без зарплати.

Як вдалося з'ясувати ZN.UA, CFD Shipping Limited, що раніше пояснювала свою бездіяльність фінансовими труднощами, оплатила репатріацію команди лише під тиском Міністерства закордонних справ, а саме - департаменту консульської підтримки.

Втім, 16 членів екіпажу повернулися додому з порожніми кишенями. Фінальна цифра заборгованості по зарплаті становить 426 873,5 дол. США.

Перше спілкування з компанією, що відправила колись екіпаж "камерунських бранців" до далеких берегів, оптимізму матросам, що повернулися на батьківщину, не додає. "Нам одразу заявили: грошей немає! Зараз ми, звичайно, роз'їхалися по домівках, щоб нарешті побачитися з родичами і трохи відпочити. Але в перших числах жовтня я і, скажімо так, ініціативна група членів нашого екіпажу збираємося відвідати офіс нашого наймача для серйозної розмови на цю тему", - розповів ZN.UA капітан Sky Star Микола Аржан після повернення до України.

ТАКОЖ: Раби XXI століття

По гарячих слідах моряки придумали поки два способи боротьби за свій заробіток. Перший - за відсоток від спірної суми найняти камерунських адвокатів і домогтися повторного арешту своєї "плавучої тюрми" до повного погашення боргу. Правда, вони самі визнають, що варіант не позбавлений недоліків: невід'ємною частиною обридлого їм за півроку пейзажу були кілька наскрізь проржавілих кораблів, кинутих судновласниками саме після програних судових розглядів.

Другий - з допомогою української прокуратури відновлювати свої порушені права. Все-таки, всі члени екіпажу - громадяни України, і мають право розраховувати на захист компетентних органів своєї держави.

Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" у статті Євгена Шибалова "Сила резонансу". !zn

Читайте також:

Бунт на кораблі: українські моряки загрожують самовільно покинути заарештований у Камеруні теплохід Sky Star

В Україну після лівійського полону повернулися моряки з судна Etel

Пірати звільнили українських моряків, захоплених біля берегів Західної Африки

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі