Сьогодні в Україні ринок планшетних комп'ютерів зростає більш стрімко, ніж ринок інших медіапристроїв. За даними однієї з великих торговельних мереж, продажі планшетів у III кварталі зросли на 170%, у той час як смартфонів - тільки на 50%, а ноутбуків і персональних комп'ютерів - зменшилися на 6% і 28% відповідно.
При цьому, якщо падіння попиту на персональні комп'ютери було очікуваним, то падіння попиту на ноутбуки пов'язане в першу чергу з активним зростанням продажів планшетів. При цьому зменшилася частка недорогих (до 2 тис. грн) і дорогих (від 3 тис. грн) планшетів. Найбільш активно зросли продажі у середньому ціновому сегменті, повідомляє "Коммерсант-Україна".
Очікується, що в Україні за 2013 рік буде реалізовано 1,3 млн планшетів, в той час як за 2012 рік їх було продано близько 300 тис. За період "back to school" (серпень-вересень) продаж планшетів зріс на 150% порівняно з аналогічним періодом минулого року, в той час як продажі ноутбуків впали на 8%.
У цьому році на ринку з'явилася значна кількість планшетів так званих b-брендів (Prestigio, Lenovo), які продаються в нижньому і середньому цінових сегментах і надають оптимальне співвідношення "ціна-якість". Ці пристрої досягають рівня якості пристрою "першої ліги" за меншу ціну. За прогнозами учасників ринку, це призведе до того, що чотири-п'ять брендів, які раніше у споживачів не асоціювалися з виробниками планшетів, за підсумками наступного року займуть до 60% ринку. !zn
Читайте також:
Світові продажі планшетів впали
Для боротьби з порушенням авторських прав в Україні має намір обкласти податком телефони і ноутбуки