Клімат на Землі змінюється. І хоча тріскучий мороз, білі пухнаті снігові кучугури тепер уже не таке часте явище в нашій стороні, що славиться суворими в минулому зимами, ми звикли заздалегідь турбуватися про хороший, якісний, зручний і гарний зимовий одяг. Відтоді як упала «залізна завіса», свобода пересування стала в основному проблемою економічною, а більшість середнього інженерно-технічного персоналу терміново перекваліфікувалися на бізнесменів різного рівня, кількістю товару в бутіках, магазинах і різноманітних базарних точках нікого вже не здивуєш. Але час серед цієї лавини справжніх і підроблених товарних знаків навчиться визначати якісну продукцію. Для цього необхідні не лише смакові критерії, а й фахові знання.
Компанія «МІДО — Інтернешнл» із Донецька, створена в жовтні 1994 року, представила минулого тижня свою нову колекцію 2001—2002 років. Поступальна планова робота із самовдосконалення, продумана цінова політика, високопрофесійна команда, що пройшла навчання у знаменитих італійських майстрів, дозволили компанії зробити безпрецедентно швидкий ривок у лідери з виробництва хутряних виробів в Україні.
Хутра для своїх виробів «МІДО- Інтернешнл» закуповує на найпрестижніших хутряних аукціонах світу. Вони підтверджені торговими марками Saga Mink, Saga Rоjal, Nafa.
Під хвилюючий барабанний дріб колекцію хутряного pret-a-porter представляла одна з найкрасивіших і найелегантніших акторок українського кіно Ольга Сумська. На подіумі одна за іншою стали з’являтися моделі, здатні задовольнити найвишуканіший і найпримхливіший смак. Елітна біла зі сріблясто-сірою спинкою шидо-норка з коміром із білої лисиці змінювалася класичною норкою голд — модний тілесний колір літа перейшов у зиму, ввібравши в себе всі відтінки коштовного золота. Для не схильних до експериментів ділових жінок — увібравши в себе всю багату палітру чорного, — норка блек-вельвет і стриманий маренго іриса. Традиційну розкіш норки гармонійно доповнює і посилює елітна шиншила, рись, каракульча. Для колекції характерним є використання хутра різноманітних фактур і колірні експерименти. Дуже стильно виглядають моделі з хутра морських тварин — нерпи, гренландського тюленя, молодого чубача і котика.
Беззаперечний лідер у створенні цієї хутряної пишноти — головний дизайнер компанії Ірина Рец. Вона прийшла до «МІДО-Інтернешнл» 18-річною дівчиною, щойно закінчивши ПТУ, вчилася й росла разом із компанією. Ірина любить і відчуває хутро, дуже захоплена роботою і завжди готова до експерименту. Тому компанія, окрім трьох тисяч готових зразків, представлених у київському виставковому павільйоні «Зовнішекспобізнес» (вул. Тургенівська, 25а), відкрита до діалогу з клієнтами, уява яких припускає виготовлення індивідуального замовлення.
Уміння спілкуватися з клі-єнтами підкріплене додатковими послугами, які традиційно надають світові лідери з виробництва й продажу хутряних виробів. Компанія надає послуги зі збереження, чищення й заміни підкладки моделі. А купляючи другий виріб, покупець отримує 10-відсоткову знижку.
Компанія «МІДО — Інтернешнл» постій-ний учасник і призер великих міжнародних виставок — «Ху-тро-98» (Москва), «Альта-Іода» (Київ), «Хутро-99» (Франкфурт-на-Майні), Мілан—Монреаль-2000 й інших. Мета ж цієї експозиції, що триватиме до 1 березня, — познайомити співвітчизників із кращими зразками хутряної вітчизняної продукції, що не поступаються аналогічним імпортним виробам, хіба що в ціні. Що теж є даниною поваги до рідної сторони.
Жодна жінка, поважаючи себе, незалежно від рівня доходів, не купуватиме шубу «на льоту». Вона довго й ретельно її вибирає, як чоловік вибирає собі машину. Продукція донецьких майстрів здатна задовольнити найвигадливіший і найвибагливіший смак. Що стосується одягу, Україна до зими готова. Чи готові ми шанувати себе настільки, щоб із гордістю носити вітчизняну марку?..