Флагман української чоловічої моди Михайло Воронін минулої неділі представляв нову колекцію. Щоправда, сам Михайло Львович уже давно ідейний натхненник і талановитий організатор виробничого процесу. Автор — дизайнер колекції — постійний соратник Вороніна Наталя Соболєва.
Концерн цього разу повністю відмовився від виготовлення жіночого одягу, представивши в повному обсязі своє бачення чоловіка нового тисячоліття. Ідея творців колекції — «повернення в майбутнє».
Насамперед, це чоловічі костюми в стилі business casual — комплекти, що включають у себе, крім власне костюма-двійки чи трійки, із невеликим піджаком, подовжені пальта, виконані з тієї самої тканини чи в тій самій колірній гамі. Пальта й піджаки приталені, без «широкого розвороту» плеча. Брюки — рівні або ледь розширені донизу. Знову актуальний, на думку творців, манжет на брюках.
Колірна гама різноманітна — від традиційних кольорів класичного костюма до розкутих колірних рішень. Хіт колекції: усіляка клітина — із голови до ніг.
Говорити про відкриття й суперзнахідки в консервативній за своєю природою чоловічій моді, мабуть, немає рації, але концерн — один із небагатьох, хто виробляє «стійкий» потік і готовий сьогодні одягти все чоловіче населення нашої країни. Звіряючись із своїми можливостями, кожний може знайти для себе відповідний одяг в одній з трьох існуючих ліній: молодіжній, елітній, масовій.
Нівелювання жіночого й чоловічого начал, властиве кінцю століття, виявлялося епізодично в усій колекції, але апофеозом стали чоловічі шуби з натуральної норки, які тут-таки запропонували придбати присутнім за 15 тисяч у.о. Очевидних бажаючих не виявилося. Може, з’являться таємничі?..