Два тижні тому наша газета розповідала про конкурс київських ресторанів «Золотий ковпак», організований компанією «Євроіндекс ЛТД» і проведений в рамках шостої міжнародної виставки устаткування для магазинів, ресторанів і готелів МаРГо 2001. Конкурс визначив найкращі на сьогодні столичні ресторани й показав, що ресторанна справа, поставлена на солідну комерційну основу, може успішно розвиватися й давати прибуток і в наших, не найсприятливіших економічних умовах. Володарями «Золотого ковпака» стали найкращі в номінаціях: «Найкраща кухня» — ресторан «Сан Торі»; «Найкращий сервіс» — «Дежа вю»; «Найкращий інтер’єр» — «Дежа вю»; «Найкраща винна карта» — «Ле гранд кафе»; «Найкращий український ресторан» — «Царське село».
І ось минулої суботи в нічному клубі «Голлівуд» відбулося ще одне вражаюче свято для справжніх гурманів. Сім’я ресторанів, що об’єднує салон-ресторан «Дежа вю», таверну «Пантагрюель», ресторан «Хуторець», ресторан-піцерію «Да Вінчі», ресторан «Маямі Блюз», суши-бар «Нобу», ресторан-бістро-бар «Шато де Флер», гриль-ресторан «Мисливець», шинок «Козачок», ресторан «Нон-Стоп» і «Голлівуд» зібрали всіх постійних відвідувачів цих закладів на вечірку під назвою «Козирна карта». Дві тисячі гостей могли покуштувати, на що здатні кухарі кожного з цих закладів. І все подавалося так смачно, так красиво, так оригінально, що очі відвідувачів розбігалися між українською, італійською, японською, європейською, китайською кухнями. Вина і коньяки — на будь-який смак. Уже при вході спритні бармени, наче жонглери, що орудують пляшками та склянками, наче факіри, що випускають із рота полум’я, пропонували охочим вогнедишний коктейль «Баскетбол». Увесь вечір проходив під акомпанемент джазу, спів Кравчука, Сергія Мінаєва, Жанни Агузарової, котрі виступали на подіумі, встеленому гральними картами.
Ну а в чому ж сенс «Козирної карти»? Це дисконтна картка, магнітна смужка якої зберігає інформацію про власника, про знижки та привілеї, що надаються йому в усіх без винятку вказаних вище ресторанах. Колись кожен ресторан мав свою дисконтну картку і, той, хто отримував її в «Дежа вю», уже не мав 10—15-відсоткової знижки в «Пантагрюелі». Володарями «Козирної карти» того вечора стало близько тисячі чоловік. І зведений хор директорів ресторанів проспівав їм величальну, зміст якої зводився до гасла вечора: «Люди люблять хороші заклади, а заклади люблять хороших людей. І КОЗИРНА КАРТА — символ взаємної любові».