Від спроб напхати своїх дітей корисною та здоровою їжею на сніданок чи обід американські батьки уже відмовилися. Здебільшого вони заплющують очі на незліченну кількість гамбургерів, хот-догів, чипсів й іншого «харчового мотлоху», яким їхні діти ласують за межами дому. Проте за вечерею найупертіші все-таки не відмовляються від спроб почастувати своє чадо шпинатом або хоча б вівсянкою. Дієтологи ці відчайдушні спроби всіляко вітають, а ось психологи почали бити на сполох, стверджуючи, що обідній стіл залишився мало не єдиним місцем, де можна побачити разом усю сучасну родину, тож перетворювати його на бойовище не варто. Тим паче що вкрай негативне ставлення дітей до того, що намагаються нав’язати їм дорослі, із психологічного погляду пояснюється саме прагненням відстояти свою індивідуальність і самостійність. З чим потрібно не боротися, а заохочувати, приміром, пропонуючи дітям узяти активну участь як у складанні меню, так і в приготуванні страв.
Аналогічні поради звучали й 20 років тому, проте реальна можливість узяти їх на озброєння з’явилася лише тепер, коли американська харчова промисловість поставила за мету розширити перелік продуктів харчування, привабливих для дітей. Адже маркетингові дослідження показали, що американці щороку витрачають від 43 до 50 мільярдів доларів (із загальної суми в 133 мільярди доларів) на придбання тих продуктів харчування, які вибирають їхні діти.
Два роки тому H.J.Heinz випустив зелений кетчуп. Відтоді американські діти полюбили не тільки малювати на поверхні вівсянки задерикуваті мордочки, а навіть з’їдати ненависну раніше кашу. Потім настала черга маргарину кольору електрик, із яким чудово виглядала морква, а з новою неоновою заправкою для салату, подейкують, проковтнулася навіть цвітна капуста. Якщо врахувати, що ці багатобарвні дива збагачено вітамінами й мікроелементами, можна тільки уявити, яка ідилія панує тепер в Америці за сімейними столами.