Розроблено техніко-економічні показники гілки метро на Троєщину. Нова лінія буде складатися з двох ділянок: ділянки від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина та ділянки від станції «Вулиця Милославська» до станції «Проспект Ватутіна». Про це повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
За його словами, вартість будівництва - орієнтовно 11,2 млрд грн., з яких на будівництво першої ділянки потрібно 7 млрд грн, другої - 4,2 млрд грн. Пасажиропотік сягатиме 40,8 тис. осіб на годину. Орієнтовні терміни будівництва - 2012-2017 роки.
Нагадаємо, раніше існувало два конкуруючих варіанти будівництва лінії метрополітену з правого берега на Вигурівщину-Троєщину: лінія неглибокого залягання уздовж головної магістралі житлового масиву - проспекту Маяковського - і наземна лінія на місці непрацюючої з 2009 року лінії СТ уздовж паралельної вулиці Бальзака.
23 лютого заступник голови КМДА Р.Крамаренко повідомив, що Європейський банк реконструкції і розвитку надасть (КМДА) кредит на 115 мільйонів євро на закупівлю транспорту для лінії метро на Троєщину. !zn
Читайте також:
Метро на Троєщину прокладуть по проспекту Маяковського
Лінію метро «Троєщина - Осокорки» можуть почати будувати у 2012 році
Замість станції метро «Іподром» у Києві з'явиться «Одеська»