За останні два роки мешканці Житомира найчастіше зверталися до сімейних лікарів - 75% опитаних, 75% з них залишилися задоволені отриманою послугою, 9% - ні. Про це свідчать дані великого муніципального опитування IRI, проведеного групою «Рейтинг».
З комунальними підприємствами довелося мати справу 61% житомирянам, 26% з них залишилися задоволені «співпрацею», 36% - не задоволені.
До органів соцзахисту зверталися 35% опитаних городян, 47% відзначили, що їм дійсно допомогли, з ними незгодні 28% співвітчизників.
За два роки до міськради звернулися 24% жителів Житомира, 33% з них залишилися задоволені роботою чиновників, 32% - ні. У мерії більш скромні показники - за два роки туди зверталися 18% опитаних, і позитивно її роботу оцінюють 49% (негативно - 33%).
Опитування проведене соціологічною компанією Info Sapiens на замовлення Міжнародного республіканського інституту (IRI). Дані збиралися в місті Житомирі 16-19 вересня 2020 року методом телефонного інтерв'ю (CATI). Розмір вибірки становить n = 600 постійних жителів міста віком від 18 років. Вибірка є репрезентативною. Статистична похибка не перевищує 4%.
* Це дослідження стало можливим завдяки щедрій підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Думки, висловлені в цьому документі, належать авторам і не обов'язково відображають погляди USAID або уряду Сполучених Штатів Америки.
Матеріал « Країна по полочках.ЖИТОМИР» публікується в рамках нового проекту ZN.UA «Країна по поличках», присвяченого місцевим виборам в Україні. Весь проект українською буде доступний тут.
Повну версію матеріалу, зверстаний у форматі лонгріда, можна подивитися тут.