"Укрзалізниця" в 2021 році провалила підготовку до зернового сезону. З 11,4 тис. вагонів-зерновозів підприємства можна експлуатувати тільки 3 тис. Ще близько 2,7 тис. перебувають в сезонному резерві, але їх на даний момент пізно "піднімати". Про це повідомив новопризначений в.о. голови правління УЗ Олександр Камишін в інтерв'ю агентству Інтерфакс-Україна.
Він зазначив, що більшість вагонів не пройшли ремонт.
"На 9 липня виконано тільки 15% запланованих ремонтів, а 85% - провалені. Нагадаю, робочий парк в піковий сезон - це 11,4 тис. зерновозів. На жаль, але за пару місяців просто неможливо відремонтувати ні 3 тис. зерновозів, ні тим більш необхідні 6 тис. з піввагонами все ще цікавіше - приватний рухомий склад в цій категорії зараз коштує по 600-800 грн на добу, напіввагони УЗ - від 1 тис. грн. При цьому піввагонів УЗ просто немає вільних ", - сказав він.
За його словами, УЗ не готова до зернового сезону не тільки по вагонах, а й по локомотивах.
Нагадаємо, Кабмін звільнив Івана Юрика з посади виконуючого обов'язки глави УЗ і призначив на цю посаду радника міністра інфраструктури Олександра Камишіна.
Наглядова рада УЗ 9 серпня повідомила, що Юрик звільнився з посади тимчасово виконуючого обов'язки голови правління АТ "Укрзалізниця". Також наглядова рада компанії рекомендувала Кабміну погодити призначення Олександра Камишіна новим тимчасовим виконувачем обов'язків голови правління Укрзалізниці на період до 31 грудня 2021, або до обрання нового постійного голови правління, в залежності від того, що настане раніше.
Про те, як в борги за євробондами втягують «Укрзалізницю» і чому «Укрзалізниця» знаходиться всього в одному кроці від дефолту читайте в статтях Володимира Даценка «Борги «Укрзалізниці». Скільки ще протягне цей локомотив? » і Юлії Самаєвої «Переддефолтний стан УЗ».