У "Київенерго" розповіли про проблеми при знятті показань з теплолічильників у присутності клієнтів

Поділитися
У У "Київенерго" стверджують, що дозволяють мешканцям бути присутнім при знятті показань з теплових лічильників © КМДА
У січні компанія спробує зібрати показання з усіх теплових лічильників столиці своїми силами, без залучення сторонніх організацій.

Компанія "Київенерго" ще в минулому році передбачила для клієнтів можливість особисто бути присутніми при знятті її співробітниками показань з теплових лічильників, хоча дана система поки що працює не ідеально, заявив комерційний директор ПАТ "Київенерго" Євген Бушма.

В інтерв'ю для DT.UA представник компанії зазначив, що на роботу данноо механізму дуже серйозно впливає людський фактор.

"Клієнти "Київенерго" можуть бути присутніми при знятті показань нашими співробітниками, і в багатьох будинках це відбувається. Бачачи збої в цій системі (інспектор спізнився на призначений час, тому що в попередньому будинку довго шукав начальника ЖЕО, в якого ключі від підвалу, клієнт не встиг під'їхати до призначеного часу… таке дійсно буває), ми її коригуємо. Уже невдовзі ви побачите результати. Але поки цей процес не автоматизовано, людський фактор впливатиме і на ставлення до нас жителів столиці", - зазначив він.

За словами Бушми, іноді з мешканцями будинків виникають проблеми, тому що у них немає чіткого представництва.

увають випадки, коли бути присутніми при знятті показань хочуть занадто багато мешканців будинку, і вони просто елементарно не помістяться в приміщенні, де встановлений прилад обліку. У таких випадках ми просимо бути присутніми уповноважених мешканцями осіб, щоб мати можливість нормально працювати. У будинках, де створені ОСББ, це зробити простіше, але в більшості будинків, де немає чіткого представництва мешканців, іноді виникають проблеми", - розповів представник компанії.

Він також повідомив, що в січні "Київенерго" вирішила відмовитися від послуг сторонніх організацій щодо зняття показань та спробує встигнути зняти дані зі всіх лічильників своїми силами і виставити платежі клієнтам на початку лютого.

"З майже 9800 будинкових лічильників ми можемо дистанційно зчитати дані з допомогою встановлених модемів у 3200 будинках. Це 35% приладів обліку, що перебувають на комерційному обліку "Київенерго". Ще 65% треба обійти фізично. І далеко не завжди ми маємо своєчасний доступ до підвалів або інших приміщень, де розташовані прилади обліку, тому доводиться витрачати часу більше, ніж передбачено графіком", - розповів Бушма.

Читайте також: Влада використовує концепцію монетизації субсидій для забезпечення інтересів теплопостачальників – думка

Раніше повідомлялося, що в грудневих платіжних квитанціях "Київенерго" за теплопостачання враховано споживання не тільки за грудень, але також і за останні дні листопада.

Детальніше про теплотарифи та механізм їх нарахування, особливості обліку теплоспоживання та проблеми централізованого теплопостачання в Києві читайте в інтерв'ю Євгена Бушми DT/UA у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі