Платформа “Зроблено в Україні” має дати додатково 4 млрд грн

Поділитися
Платформа “Зроблено в Україні” має дати додатково 4 млрд грн © pixabay.com
За підрахунками уряду, це складе +0,14% у всьому ВВП України

В Україні започатковується робота Всеукраїнської економічної платформи “Зроблено в Україні”. Мета платформи – сприяння товаровиробникам. Бізнес, який працює на Україну та створює передумови перемоги у війні та підтримки інфраструктури країни має отримати від держави преференції. Про це повідомлялось під час презентації проєкту.

«Ця платформа – «Зроблено в Україні» – має стати майданчиком для постійного прямого діалогу держави та наших підприємців. Тут мають бути представлені інтереси кожного, хто працює в Україні, хто працює прозоро й заради України, тобто сплачує податки в Україні та не працює в Росії», – зазначив на презентації президент України Володимир Зеленський.

Що буде пропонувати уряд в рамках проєкту “Зроблено в Україні” – 5 інструментів

Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час презентації Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні« зазначив, що держава пропонує п'ять інструментів допомоги українському виробнику товарів і послуг.

Перший – розширення переліку категорій товарів, що мають закуповуватися у локального виробника. Зокрема мова йде про розширення локалізації на оборонні закупівлі;

Другий інструмент допомоги – своєрідний кешбек, компенсаційні виплати. Наприклад у бюджеті 2024 року вже є 1 млрд грн на компенсацію коштів щодо сільгосптехніки українського виробництва. Уряд планує збільшити обсяг таких компенсацій на всі доступні у виробництві технічні вироби в Україні.

Крім того, будуть діяти такі інструменти-пропозиції для виробників:

  • адаптація працюючих проєктів держпідтримки – єВідновлення або кредитування “5-7-9%”, зокрема щодо придбань для реалізації проєктів підтримки насамперед в українських виробників;
  • гранти українським виробникам єРобота – для малого та середнього бізнесу, зокрема щодо переробки та аграрного сектору – фермерства;
  • стимулювання споживчого попиту через брендування товарів “Зроблено в Україні”. 

Уряд прорахував загальний ефект від застосування проєкту лобіювання власного виробництва: “Сумарний прогнозований ефект зростання споживчого попиту – це +0,14% до ВВП, це понад 22 тис. нових робочих місць, це понад 4 млрд грн додаткових надходжень до бюджету”, – зазначив очільник Уряду, коментуючи проєкт.

Уряд передбачив в бюджеті понад 40 млрд грн на програми стимулювання малого й середнього бізнесу. Особлива підтримка буде надана певним напрямкам економіки, повідомляє Міністерство економіки. Серед пріоритетних напрямків – підтримка переробної галузі, де підприємствам мають продукцію з високою часткою доданої вартості. За повідомлення Мінекономіки, Україна прагне збільшити частку переробки в структурі валового внутрішнього продукту з поточних показників 10% до 20-25%.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі