Через руйнування мобільних мереж російським агресором операторам зв'язку потрібні кошти для відновлення об'єктів. Таку відповідь надали ZN.UA в компаніях lifecell та Vodafone.
Відповідаючи на питання, чи не вважають оператори, що підвищення тарифів на тлі чималих проблем зі зв'язком, дратуватимуть їхніх клієнтів, обидві компанії вказали, що витрати на відновлення мереж, які не були передбачені на 2022 рік, продовжують зростати.
Так, у lifecell повідомили очевидне, що вже десятий місяць поспіль по всій країні зазнає пошкоджень і руйнувань мережева інфраструктура операторів. Від початку війни ремонтні бригади оператора здійснили понад 60 тис. виїздів. А на деокупованих територіях обладнання знищене або розкрадене. Компанії доводиться використовувати обладнання Starlink і генератор як тимчасове рішення, щоб оперативно забезпечити зв’язок для людей, які пережили окупацію.
У Vodafone зазначають, що компанія не вносила значних змін у вартість послуг. При цьому, за попередніми оцінками, непередбачені на цей рік витрати, необхідні на відновлення зруйнованої мережі, перевищили 2 млрд грн і продовжують зростати. Крім того, значно збільшує витрати необхідність забезпечувати резервне живлення для мережі, — щодня спалюється понад 10 т пального.
Компанія Київстар відповіді на питання наразі не надала.
Що робиться для забезпечення безперебійного зв'язку? Адже, теоретично, можна, щонайменше, встановити біля кожної базової станції генератори або замінити всі акумулятори на нові? Як і коли оператори планують розв'язати проблему якості зв’язку? Детальніше про це читайте в матеріалі керівника порталу HiTech.Expert Германа Богапова - "Тарифи є — зв’язку немає".