Блокада РФ морських портів України: частина суден ходила та продовжує ходити, як і раніше

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Блокада РФ морських портів України: частина суден ходила та продовжує ходити, як і раніше © ВМС ЗС України / Facebook
Рішення ухвалюють капітани суден. 

Як писало ZN.UA, блокада Росією морських портів України залишається, новий судноплавний коридор лише частково зняв проблеми. Проте деякі судна, зокрема й українські, ігнорували (ігнорують) інформацію про блокаду, а також на свій страх і ризик йшли (йдуть зараз) раніше прийнятими маршрутами. Про це розповів Таріел Хаджішвілі, директор транспортно-експедиторської компанії «НОВІКЪ».

За його словами, створити коридор - це рішення, яке було потрібне.

«Будь-який прохід суден, а не їхній простий – економічно доцільне рішення. При цьому цей судноплавний коридор дозволяє транспортувати досить великі обсяги вантажів. Чому цей коридор не використовувався раніше? Тому що це обгинання, а не прямий шлях. Проте частина українських судів продовжувала ходити тими маршрутами, що були до блокади. Чому? Хтось не знав, хтось ігнорував. Таке рішення ухвалює капітан судна», - сказав він.

Але все ж таки, чому капітани ігнорували блокаду та пов'язані з нею загрози та ризики? Можливо, капітани цих суден не бачили загрози чи розуміли, як вирішуватимуть проблеми, які можуть виникнути. Тобто рішення капітаном приймалося виходячи з обставин, що склалися.

Інформацію підтверджують дані Моніторингової групи BlackSeaNews, згідно з якими станом на 15.02.2022 ситуація у Чорному морі наступна:

  • Держгідрографія у фантастично стислий термін виконала проміри глибин та визначила новий рекомендований шлях (коридор) для проходу торгових суден у чорноорські порти України (глибини 15-20 метрів);
  • Більшість судів уже йдуть цим коридором по лінії морського держкордону України;
  • Деякі судна продовжують йти традиційним рекомендованим шляхом, тобто через закритий РФ район навчань (що свідчить про те, що він не охороняється, тобто досі є фейковим, тобто інструментом економічної війни).

Раніше керівник проекту Інституту Чорноморських стратегічних досліджень, моніторингової групи з кримських санкцій та свободи судноплавства Андрій Клименко заявив щодо коридору: "Так, молодці - швидко все зробили, але за оплесками не можна припиняти думати. Нарешті, потрібно починати роботу з підготовки позовів у морські А головне: формувати новий міжнародний патрульний проект у Чорному морі - щоб 24/7 та 365 днів на рік патрулювати маршрут від Босфору у напрямку Одеси", - додав він.

Нагадаємо, раніше колишній заступник генерального прокурора Гюндуз Мамедов у коментарі ZN.UA наполягав, що   заявлене Росією   перекриття зон судноплавства у міжнародних водах Чорного та Азовського морів де -факто   є морською блокадою . Він наголосив, що Україні слід звернутися до Міжнародного трибуналу ООН та Офісу прокурора Міжнародного кримінального суду.

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі