Бренд компанії Apple став найдорожчим у світі, випередивши постійного лідера рейтингу Coca-Cola, йдеться у звіті компанії Interbrand, пише The New York Times.
За даними видання, попередній лідер рейтингу - Coca-Cola - цьогоріч посів третє місце. Таким чином, це вперше за 13 років, коли ця компанія не очолює список.
На другому місці опинився Google, піднявшись з четвертого місця. Експерти відзначають, що до топ-10 кращих світових брендів входять п'ять компаній, пов'язаних із технологіями - Apple, Google, Microsoft, Samsung і Intel.
За оцінками експертів Interbrand, вартість бренду Apple становить 3 млрд, що на 28% більше показників 2012 року.
Відзначимо, компанія Interbrand, що належать групі Omnicom, займається складанням рейтингів кращих світових брендів з 2000 року. На думку виконавчого директора Interbrand Джеза Фрамптона, поява Apple на першому місці "була питанням часу". !zn
Читайте також:
Гаманець із 30 фунтами допоміг скласти рейтинг найбільш чесних міст світу