Компанія Ferrari стала найвпливовішим брендом у світі, обійшовши Google і Coca-Cola. Перемогу Ferrari насамперед принесла небувала лояльність власників автомобілів, пояснили автори дослідження Brand Finance. Тому невеликий виробник спорткарів, що належить італійському Fiat, витрачає набагато менше на рекламу, ніж Google або Coca-Cola, що йдуть далі у рейтингу.
Виробник спорткарів Ferrari у 2012 році встановив рекорд щодо виручки і продажу автомобілів. Компанія реалізувала 7318 автомобілів - майже на 5% більше, ніж у попередньому році. Виручка компанії зросла за рік на 8% до 2,233 млрд євро, чистий прибуток склав 244 млн євро (зростання майже на 17,8%), пишуть "Ведомости".
Всі основні фінансові показники компанії перевищили рекордні значення 2008 року. Компанія відзначила рекордні обсяги продажів на найбільшому ринку США, де вперше реалізовано понад 2000 автомобілів, а також у Китаї, Німеччині і Великобританії. Зростання продажів у Північній Америці порівняно з 2011 роком склало майже 15%. У Китаї за минулий рік реалізовано 784 автомобіля (+4%).
У Німеччині було продано 750 автомобілів - на 8,2% більше, ніж у 2011 році У Великобританії зростання склало 20,4% (до 673 автомобілів). І лише на рідному ринку, в Італії, продажі Ferrari помітно впали - на 46%, до 318 автомобілів. В цілому продажі автомобілів у країні впали на 60%, відзначено у повідомленні компанії.
Ferrari також випереджає багато міжнародних корпорацій щодо прибутковості бізнесу та виручки з одного клієнта. За перші дев'ять місяців минулого року Ferrari збільшила прибуток на 7,6%, до 152,4 млн євро, повідомляє РБК daily.
"Газпром" втратив лаври найприбутковішої компанії і бореться за "бронзу" з китайцями
Найдорожчим брендом у світі експерти знову визнали Apple, оцінивши його у 87 млрд доларів - майже на чверть більше, ніж торік. На другому місці з досить великим поки відривом розташувалася Samsung. Однак її бренд за рік зріс у ціні відразу на 54%, і в результаті вона випередила в рейтингу виробника операційної системи для своїх телефонів. Google, оцінений в 52,1 млрд доларів (+4,7%), посів третє місце.
"Бренд - один з багатьох нематеріальних активів, що може стимулювати прибутковий ріст. З виручкою в десятки мільярдів доларів Apple і Samsung борються за глобальну брендову перевагу і намагаються "переплюнути" один одного, щоб викликати "любов споживачів до своїх марок", - сказав гендиректор Brand Finance Девід Хайг.
Повний рейтинг топ-500 укладачі обіцяють оприлюднити 28 лютого. !zn
Читайте також:
Forbes опублікував рейтинг Топ-200 найбільших компаній України
Fiat планує продати частину акцій легендарної Ferrari
Apple вперше стала лідером ринку телефонів в Японії, обійшовши місцевих виробників
Китай обійшов США і став найбільшою торговою державою у світі