У першому півріччі 2012 року найбільший у світі пошуковик Google вперше в історії заробив на рекламі більше, ніж всі американські друковані видання, підрахувало німецьке видання Statista, партнер інформаційного агентства DowJones.
У перші шість місяців цього року Google отримала 20,8 млрд дол виручки від продажів реклами, тоді як друкована преса США (всі газети і журнали) зуміла продати реклами на 19,2 млрд дол/
Google - американська компанія, але продає рекламу по всьому світу і, можливо, порівняння її доходів із доходами локальних американських ЗМІ не зовсім коректне, визнає Statista. Видання також зазначає, що вказані дані представляють собою виручку Google до виплати винагороди партнерам. Наприклад, у першому півріччі 2012 року Google виплатила видавцям 5 млрд дол.
Тим не менш наведені дані свідчать про те, наскільки масштабним став рекламний бізнес Google і наскільки серйозно скоротився цей ринок для друкованих ЗМІ.
За даними аналітичної компанії eMarketer, в 2012 році продажі інтернет-реклами в США вперше перевищать продажі реклами в друкованих ЗМІ. За підсумками року обсяг цього ринку виросте на 23,3% до 39,3 млрд дол в порівнянні з 2011 роком. Продажі реклами в друкованих виданнях склали 33,8 млрд дол у 2012 році в порівнянні з 36 млрд дол роком раніше.
Серед ЗМІ зростання рекламних доходів очікується тільки в онлайн-видань. За даними eMarketer, в 2011 році їх рекламні доходи зросли на 8,3% до 3,3 млрд дол, тоді як продажі реклами в американських газетах скоротилися на 9,3% до 20,7 млрд дол Очікується, що в 2012 році продажі реклами в друкованих журналах в США зростуть на 0,5% до 15,34 млрд дол. !zn
Читайте також:
Google очолює десятку найпопулярніших в Україні сайтів, замикає - Facebook
Компанія Google оштрафована на 22,5 млн доларів за недотримання приватності даних користувачів
Україна - лідер за темпами зростання ринку інтернет-реклами в Центральній та Східній Європі