Наразі, крім Росії, існує ще два виробники, які готові організувати на своїй території виробництво літаків Ан-70. Про це розповів журналістам президент - генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа.
"Тим, хто думає, що якщо Росія вийде з проекту Ан-70, це буде нам на шкоду, то він помиляється. З моєї точки зору, це Росії буде на шкоду. Більше того, ми не проти, щоб Росія вийшла з цієї програми. Є сьогодні два виробники не з Росії, які готові запустити у себе виробництво цього літака і готові виділити гроші. Є такі багаті компанії та країни", - заявив Ківа, якого цитує видання AEX.ru.
"Тому ситуація така, але ми, і я підкреслюю, що ця ситуація стосується всієї тематики, працюємо і готові працювати з Росією. Більше того, ми давно і багато працюємо з Росією, вона була і є нашим головним стратегічним партнером", - додав він.
За словами Дмитра Ківи, у ДП "Антонов" було підписано з РФ протоколи і документи. Компанія почала передавати документацію на серійне виробництво Ан-70 на КАПО, з яким було підписано необхідні документи, також всі папери було підписано з ВАТ "Туполєв", яке повинно було все це супроводжувати, Об'єднаною авіабудівною корпорацією (ОАК) і Міністерством оборони РФ. Окрім того, Ківа також нагадав, що всі дефекти і зауваження, що перешкоджають запуску виробництва Ан-70, було знято, і було підписано висновок, що літак придатний до серійного виробництва.
ТАКОЖ: Росія може відмовитися від співробітництва з Україною в авіабудуванні
"На жаль, зараз питання про серію не піднімається. І я чув у пресі заяву віце-прем'єра РФ Дмитра Рогозіна, що Ан-70 - "віртуальний" літак і що він конкурент Іл-76. Я думаю, що так можуть заявляти тільки некомпетентні люди. Для подібного середнього оперативно-тактичного літака є дві головні речі. Він повинен підвезти війська, техніку і озброєння безпосередньо до місця бойових дій і здійснити посадку на коротку ґрунтову ЗПС. Це була мета Ан-70 - він може перевозити всі основні види озброєнь і військової техніки. Для цього у нього є відповідна велика кабіна, щоб перевозити техніку або 300 осіб особового складу", - заявив Дмитро Ківа.
"І другий критерій - це короткий, ґрунтовий аеродром. Ан-70 здатний здійснити посадку на коротку ґрунтову ЗПС 600-800 метрів. Ось ці завдання Іл-76 не може вирішити. Тому він йому не конкурент. Я вже не кажу про такі речі, як витрата палива. На Іл-76 часова витрата близько 8 тонн, а на Ан-70 всього 4,4 тонни на годину. Ці літаки абсолютно не конкуренти", - додав він. !zn
Читайте також:
Росія має намір модернізувати літаки Антонова без узгодження з українською стороною
Серійне виробництво Ан-70 почнеться через два-три роки