Рафаеля визнали автором таємничої Мадонни-копії його шедевру епохи Ренесансу

Відео
Поділитися
Рафаеля визнали автором таємничої Мадонни-копії його шедевру епохи Ренесансу © randomstar.org
Навряд чи це відтворення епохи Вікторіанства, як вважали досі. Судячи з даних нового дослідження, автор «Сікстинської Мадонни» та De Brécy Tondo один – Рафаель Санті.

Робота, відома як De Brécy Tondo, може бути шедевром італійського художника епохи Відродження Рафаеля, вважають дослідники з університетів Ноттінгема та Бредфорда, які використовували технологію розпізнавання обличчя, щоб ідентифікувати її автора, пише Fahrenheit Magazine. 

Експерти виявили, що обличчя Богородиці та дітей на картині, яку вивчали понад 30 років, ідентичні обличчям на вівтарі Рафаеля «Сікстинська Мадонна».

Аналіз цифрових зображень і порівняння малюнків на двох роботах показали, що риси обличчя Мадонн були схожі на 97%, а риси обличчя зафіксованих янголят на немовляти були ідентичні на 86%.

З огляду на це, почесний дослідник Ноттінгемського університету доктор Крістофер Брук сказав BBC, що ці цифри вказують на дуже високу статистичну ймовірність того, що твори мистецтва належать таки одному автору.

Авторами дослідження стали Хасан Угайл, професор візуальних обчислень в Бредфордському університеті; Хауелл Едвардс, професор молекулярної спектроскопії та Тімоті Беной, дослідник мистецтва та почесний секретар De Brécy Trust.

Стаття була представлена ​​на міжнародній конференції в Пномпені, Камбоджа, і очікується, що її опублікують наприкінці січня.

Слід зазначити, що Угайл розробив систему розпізнавання облич за допомогою штучного інтелекту , яка може ідентифікувати шаблони на зображеннях і відео з рівнем точності, що набагато перевищує людське око.

Сікстинська Мадонна
Сікстинська Мадонна

Новий аналіз розпізнавання облич картини De Brécy Tondo може надати додаткову довіру попереднім дослідженням пігментів, які використовувалися в 2004 році. Молекулярний аналіз Хауелла Едвардса показав, що пігменти на картині є типовими для раннього періоду від епохи Відродження до 1700 року. , навряд чи це буде вікторіанська копія, як вважалось.

У 1981 році бізнесмен і колекціонер об'єктів мистецтва Джордж Лестер Вінворд придбав De Brécy Tondo. Цей чоловік за два роки до смерті, тобто у 1995 році, створив знаменитий фонд De Brécy, щоб зберегти свою колекцію та зробити твори доступними для подальшого вивчення.

Вперше описала картину як роботу «ймовірно Рафаеля» британка Гаррієт Оуен Хьюз в 2000 році.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі