Свіжий здвоєний осінньо-зимовий випуск журналу «KINO-КОЛО» присвячений анімації та новим технологіям. Сусідство цих тем випадковим не назвеш: саме нові технології дозволяють оживляти (що, власне, і означає анімація) на екрані ще вчора немислимі речі. Новотехнологічна анімація, по суті, змінює не лише мультиплікаційне кіно й ігровий кінематограф. Проте на сторінках журналу йдеться про зміну не тільки екранної мови й естетики, а й глядацької психології.
Однак — природно — особливу увагу журнал приділяє все-таки традиційному мистецтву анімації. Більше того, у виданні зроблено спробу створити хроніку української анімації — від її витоків до наших днів. Через різні причини реалізувати цей задум пощастило не до кінця, проте й представлений матеріал можна назвати унікальним. Втім, не слід забувати, що «KINO-КОЛО» —журнал не лише про, а й для українського творчого кола, не лише про вітчизняні екранні процеси, а й для них. І тому в журналі осмислення української школи анімації відбувається виключно в контексті стану світового кінематографу взагалі, що стало можливим завдяки допомозі міжнародного фестивалю анімаційних фільмів «Крок».
У «колі образів» журналу відомі вітчизняні й європейські аніматори й такі значні постаті, як Микола Амосов і Жан-Люк Годар; у «фестивальному колі» — природно, «Крок», а також Венеція, Fast-Fest Weekend, KIMAF; ще — творчі майстерні, новини кіно й культури. І все це, слід особливо зазначити, розумно і захоплююче написано, прекрасно ілюстровано і на дуже пристойному рівні видано.