Загибель пілотів на Житомирщині: Ігнат сказав, що літаки L-39 зіткнулися фактично на старті

Поділитися
Загибель пілотів на Житомирщині: Ігнат сказав, що літаки L-39 зіткнулися фактично на старті © Колаж ZN.UA
Пілоти виконували бойове завдання і намагалися злетіти непоміченими для росіян.

Зіткнення двох літаків L-39 на Житомирщині, унаслідок якого 25 серпня загинули троє пілотів, відбулося фактично на старті. Проте детальні обставини трагедії стануть відомі після завершення слідства.

Такі слова речника Командування Повітряних сил Юрія Ігната наводить Суспільне.

Він зазначив, що пілоти виконували бойове завдання, проте відмовився розголошувати деталі місії. Літаки L-39 використовуються не лише для навчальних польотів, але і для виконання різних задач.

«Літаки зіткнулися фактично на старті, коли вилетіли з аеродрому. Під час польоту вони виконували те завдання, яке поставили їм частина. У нас зараз по всій території країни майже всі вильоти бойові, тому що йде війна», - сказав Ігнат.

Речник додав, що троє пілотів на двох літаках виконували маневри в парі, щоб зменшити шанси бути поміченими російськими радарами.

«Польоти на групову злітаність – це одразу злітає два літаки. Це тактичний прийом, який потрібний для того, щоби воювати з окупантами. Чим ближче вони один біля одного в груповій злітаності, тим вони можуть бути менш помітними на радарах ворога», - зазначив Ігнат.

Спікер Командування Повітряних сил зауважив, що наразі важко назвати причини трагедії.

«Треба розбиратися. Відбудеться аналіз бортових самописців, радіообміну, всього іншого і тоді ми зможемо зрозуміти, що відбулося», - підсумував Ігнат.

Нагадаємо, Державне бюро розслідувань розглядає три версії авіакатастрофи в Житомирській області: технічна несправність літаків, помилка пілотів і порушення під час організації здійснення польотів.

Слідчі вже почали розшифровувати чорні скриньки двох навчально-бойових літаків L-39. Основну увагу приділять роботі частини механізмів літаків, тобто їхнім технічним характеристикам.

Хто загинув у авіакатастрофі на Житомирщині

В’ячеслав Мінка проживав у Київській області. Повернувся в авіацію у 2015 році, коли РФ напала на Україну. З початком повномасштабного вторгнення мав понад 200 годин нальоту. Був досвідченим та технічно підготовленим пілотом бригади. 

Сергій Проказін проживав у Полтавській області. 24 роки життя присвятив авіації. Пройшов шлях від льотчика до заступника командира бригади. З 2022 року мав понад 100 годин бойових польотів.

Андрій Пільщиков (позивний JUICE) родом з Харкова. Вісім  років життя присвятив авіації. З початком великої війни мав понад 500 годин нальоту, в тому числі й під час виконання бойових завдань в складних умовах. Здобув низку державних та відомчих нагород. Активно виступав у західних медіа, лобіював питання надання Україні винищувачів F-16.

Також Командувач Повітряних сил Микола Олещук видав наказ про посмертне присвоєння військових звань загиблим пілотам. Отож, майорам В'ячеславу Мінці та Сергію Проказіну надано звання «підполковник», а капітану Андрію Пільщикову (Джус) – «майор».

У Повітряних силах ЗСУ повідомили, що усіх загиблих пілотів представили до державних нагород.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі