Unilever «засуджує війну», але не проти участі російських співробітників у ній

Поділитися
Компанія заявила, що дотримується російського законодавства щодо мобілізації 

Англо-голландська група компанія Unilever, яку Національне агентство України  з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни, заявила, що дотримуватиметься російського закону про призов, якщо їхніх співробітників призвуть до армії. У листі до групи B4Ukraine, яка агітує компанії припинити свою діяльність в Росії, Unilever заявила, що дотримуватиметься російського законодавства про призов до армії, повідомляє The Guardian.

У листі, оприлюдненому BBC, компанія Unilever заявила: «Ми хотіли б повторити, що Unilever абсолютно засуджує війну в Україні як жорстокий, безглуздий акт російської держави, і ми продовжуємо приєднуватися до міжнародної спільноти в закликах до стабільності і миру в регіоні».

Але компанія заявила, що продовжує працювати в Росії, тому що «вихід не є простим». Вона залишається і продовжує свою діяльність в Росії «як для того, щоб уникнути ризику того, що наш бізнес опиниться в руках російської держави, прямо чи опосередковано, так і для того, щоб допомогти захистити наших людей».

При цьому, на запит B4Ukraine директор Unilever з бізнес-операцій та ланцюжка поставок Реджинальдо Еккліссато написав: «Ми знаємо про закон, який вимагає від будь-якої компанії, що працює в Росії, дозволу на призов співробітників, якщо їх призвуть. Ми завжди дотримуємося всіх законів країн, в яких працюємо».

У своєму листі до B4Ukraine компанія повідомила, що у 2022 році сплатила 3,8 млрд рублів (близько 42 млн доларів) податків російській державі, що є аналогічною сумою, як і в попередньому році. 

Компанії Unilever належать понад 400 брендів, зокрема: Domestos, Axe, Rexona, Dove, Calve, Rama, Brooke Bond, Lipton, Crème Bonjour, CIF, Knorr, Sunsilk, Timotei, CLEAR, Чиста Лінія та інші.

«Unilever не може виступати проти війни, паралельно сприяючи воєнній машині Путіна», – зазначив  голова НАЗК Олександр Новіков після внесення компанії до списку міжнародних спонсорів війни.

Раніше у дослідженні Єльського університету науковці продемонстрували, що великі компанії свідомо затягують із виходом з російського ринку. Серед них називалися Heineken, Unilever, Philip Morris і Oreo Mondelez.

«Ці компанії порушують свої обіцянки. Вони функціонують як спекулянти часів війни. Це більше ніж розчаровує. Це ганебно і неетично», – заявив керівник дослідження професор Джефф Зонненфельд.  

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі