Компанія Mondelez зіткнулася з бойкотом у Скандинавії після визнання її спонсором війни в Україні

Поділитися
У Норвегії почали відмовлятися продавати продукцію Mondelez.

Компанія Mondelez International, яка залишилась на ринку Росії, зіткнулася зі зростаючим корпоративним бойкотом у Північному регіоні та заявила 11 червня, що попросила про зустріч з норвезьким урядом, щоб захистити свій місцевий бізнес, передає Reuters.

У заяві Mondelez йдеться, що компанія намагатиметься зустрітися з відповідними міністерствами, щоб пояснити свою позицію, додавши, що вона не продає продукцію російського виробництва в Норвегії.

Відомо, що авіакомпанії SAS і Norwegian Air, залізнична група SJ, мережа готелів Strawberry, рітейлер Elkjop, судноплавна група Fjord Line і Норвезька футбольна асоціація були серед тих, хто оголосив останніми днями про припинення продажу продукції Mondelez.

Скандинавські компанії заявили, що їхнє рішення припинити продаж продукції Mondelez ґрунтується на внесенні цього року компанії Mondelez International українським Національним агентством з питань запобігання корупції до списку міжнародних спонсорів війни.

Mondelez є світовим виробником снеків, печива Oreo, шоколаду Toblerone та десятків інших брендів. Компанія має потужну присутність у Норвегії та Швеції через своїх місцевих виробників шоколаду Freia та Marabou. Хоча деякі західні компанії продали свої російські активи після вторгнення Росії в Україну у 2022 році, інші, такі як Mondelez, залишилися, незважаючи на спротив працівників в інших країнах.

Coop Norge, другий за величиною норвезький рітейлер продуктів харчування, заявив у суботу, що звернеться за порадою до норвезького уряду, перш ніж ухвалювати будь-які рішення.

«Офіційна політика повинна ґрунтуватися на офіційних санкціях, запроваджених західними та іншими країнами, а будь-які рекомендації повинні базуватися на об'єктивних критеріях. Mondelez International дотримується всіх політичних рішень і санкцій й продовжуватиме розглядати необхідні корективи у своїй діяльності для забезпечення повної відповідності», – заявили у Mondelez.

За даними НАЗК, за підсумками 2022 року прибуток «Мон'дэлис Русь» склав 339 млн доларів (+303% за рік), виручка склала понад 1 млрд доларів (+38% за рік), податків до бюджету Росії сплачено на суму понад 61 млн доларів.

Нагадаємо, що з початку повномасштабного вторгнення десятки міжнародних брендів вийшли з російського ринку. Проте залишаються сотні брендів, які в межах практики «нічого особистого, просто бізнес», намагаються не втратити російських споживачів.

Раніше НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни угорський OTP Bank – через позицію керівництва банку продовжувати діяльність у Росії та фактичне визнання так званих «Л/ДНР». Через це Угорщина заявила, що буде блокувати ухвалення 11-го пакету санкцій ЄС проти Росії – поки Україна не виключить банк зі списку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі