Росія створила більше контенту з використанням штучного інтелекту для впливу на президентські вибори в США, ніж будь-яка інша іноземна держава, повідомляє Reuters, посилаючись на слова представника офісу директора Національної розвідки Штатів (ODNI).
За його словами, ШІ-контент, створений Москвою, відповідає ширшим зусиллям РФ, спрямованим на підтримку Трампа й дискредитації кандидата від демократів віцепрезидента Камали Гарріс і Демократичної партії, в тому числі за допомогою “конспірологічних наративів”.
Як і інші форми штучного інтелекту, генеративний ШІ вчиться на основі минулих даних. Використовуючи це навчання, він створює новий контент: тексти, зображення й відео, які виглядають так, ніби створені людиною.
Представник американської розвідки сказав, що РФ створює більше ШІ-згенерованого контенту для впливу на листопадові вибори, ніж будь-яка інша країна, але не розповів про обсяг цього контенту.
Він сказав, що Росія є “значно більш майстерною” в цьому питанні й має краще розуміння того, як працюють вибори в США і які цілі вона обирає.
Відповідаючи на запитання про те, як РФ поширює ШІ-контент, чиновник вказав на заяву Міністерства юстиції від 9 липня про зрив підтримуваної Москвою операції, яка використовувала акаунти в соціальних мережах для поширення прокремлівських меседжів у США й інших країнах.
Представник американської розвідки, зокрема, вказав, що “російські агенти впливу” змонтували відео, яке набуло широкого розголосу, в якому жінка стверджувала, що нібито стала жертвою ДТП за участі Гарріс і віцепрезидент втекла з місця події. Однак, за його словами, відео було постановочним, а не створеним за допомогою штучного інтелекту. Дослідження Microsoft показало, що відео було результатом таємної російської дезінформаційної операції.
Китай також використовує ШІ-контент, намагаючись вплинути на те, як його сприймають у світі, але не для того, щоб впливати на результат виборів у США.
“Китай використовує ШІ в ширших операціях впливу, прагнучи сформувати думку світу про Китай і посилити політичні питання, що викликають розбіжності в США. Ми поки що не бачимо, щоб Китай використовував ШІ для якихось конкретних операцій, спрямованих на результат виборів у США”, - сказав чиновник.
Іранські агенти впливу використовують ШІ для створення дописів у соціальних мережах і “написання неавтентичних новинних статей для сайтів, які видають себе за справжні новинні ресурси”. Контент, створений іранськими агентами, націлений на американських виборців “по всьому політичному спектру з поляризаційних питань”, таких як Ізраїль і війна в Газі, а також на кандидатів у президенти.
Раніше WP писало, що приховані зусилля російського уряду вплинути на президентські вибори в США 2024 року “більш просунуті”, ніж було в минулому, і це найактивніша зовнішня загроза для цього політичного сезону в Штатах.
Москва, націлена, зокрема, на штати, що вагаються, і використовує штучний інтелект, щоб швидше й переконливіше створювати фейковий контент для формування результату виборів на користь Трампа.