Стати користувачем послуги VIP Сервіс може кожен: купивши техніку Samsung зі спеціальним VIP знаком, необхідно зареєструватися, здійснивши дзвінок на безкоштовний номер гарячої лінії 0-800-502-022. Після проходження реєстрації клієнт отримує персональну VIP картку.
На етапі запуску програма VIP Сервіс буде поширена на телевізори Samsung Smart TV і смартфони Galaxy S II, а згодом - і на інші пристрої.
Для VIP клієнтів діятиме спеціальна гаряча лінія, причому працюватиме вона щодня. Висококласні консультанти зможуть відповісти на будь-які питання про техніку Samsung. Вони допоможуть налаштувати пристрій, проконсультують щодо використання тієї чи іншої функції.
Можна звернутися до консультантів особисто - для цього потрібно відвідати одну з Сервісних Плаз Samsung. Ці сервісні центри розташовані у найбільших містах України: Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі та Харкові. Тут вам не тільки нададуть консультацію, але допоможуть здійснити налаштування техніки, оновити програмне забезпечення.
Якщо виявиться, що техніка потребує ремонту, його здійснять негайно, прямо на ваших очах. У тому випадку, якщо негайний ремонт неможливий, VIP клієнт отримає тимчасову заміну пристрою зі спеціального підмінного фонду. Термін дії сервісної VIP програми збігається з терміном гарантійного обслуговування пристрою.
Сервіс VIP-класу
19 липня, 2011, 11:26
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
