Європейське бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) пропонує заборонити агресивну рекламу шкідливих для дітей продуктів харчування, особливо з високим вмістом жирів, цукру і солі. Досвід показує, що телевізійна реклама впливає на переваги дітей і вибір їхніх батьків. Про це повідомляє Центр новин ООН.Європейське бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) пропонує заборонити агресивну рекламу шкідливих для дітей продуктів харчування, особливо з високим вмістом жирів, цукру і солі. Досвід показує, що телевізійна реклама впливає на переваги дітей і вибір їхніх батьків. Про це повідомляє Центр новин ООН.Одним із наслідків такого роду реклами є непомірне споживання дітьми шкідливих для їхнього здоров'я продуктів харчування, що все частіше призводить до ожиріння дітей і підлітків.
На сьогоднішній день 22 мільйона дітей у світі страждають від ожиріння. У Європі від надмірної ваги страждає один із чотирьох школярів у віці від 6 до 9 років. Ця глобальна проблема все ширше охоплює країни з низьким і середнім рівнем доходів, особливо їх міські райони.
Для того, щоб продати продукцію, до реклами залучають знаменитостей, улюблені дитячі символи героїв, особливо яскраві упаковки. Всі ці хитрощі мають величезний вплив на дітей і сім'ї в цілому і сприяють тому, що вони купують шкідливі продукти.
ВООЗ пропонує захистити дітей від такої комерційної реклами висококалорійних продуктів харчування і напоїв. Вона представила 12 рекомендацій щодо реклами харчування для дітей.
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайкаФлудПорушення дійсного законодвства УкраїниОбраза учасників дискусіїРекламаРозпалювання ворожнечіОзнаки троллінгу й провокаціїІнша причинаВідмінаНадіслати скаргуОК