Кабінет міністрів оприлюднив постанову N546 від 6 червня про створення електронного реєстру пацієнтів.
Згідно з документом, медичні установи всіх форм власності будуть зобов'язані вносити до єдиної бази даних інформацію про фізичну особу, яка звернулася за допомогою, заклад охорони здоров'я, в якому пацієнтові надано медичну допомогу, вид наданої медичної допомоги, лікарські засоби та вироби медичного призначення, закуплені для лікування пацієнта за кошти державного та місцевих бюджетів, пише Коммерсант-Украина.
За словами радника міністра охорони здоров'я Дмитра Подтуркіна, єдиний реєстр створюють для обліку статистики захворювань та медикаментозного забезпечення лікарень.
«До реєстру вноситимуться дані про лікування, що дозволить відмовитися від паперових карток пацієнта і отримувати доступ до історії хвороби людини, не прив'язуючись до її місця проживання», - сказав він.
У постанові вказано, що розпорядником реєстру є Міністерство охорони здоров'я, що розробляє та затверджує нормативні правові акти, які забезпечують функціонування реєстру, а також здійснює контроль над його веденням». Передбачається, що лікарі стануть вносити персональні дані до реєстру за згодою пацієнта, а медичні установи забезпечуватимуть захист інформації.
Також, лікарні зможуть обмінюватися даними про пацієнтів тільки за допомогою захищених каналів телекомунікаційного зв'язку. !zn
Читайте також:
Рада попередньо схвалила реформу екстреної медичної допомоги
Для встановлення діагнозу у сімейного лікаря буде стіл, пара стільців, термометр і тонометр
Сімейні лікарі будуть перенаправляти пацієнтів до приватних клінік: у бюджеті немає грошей
Реформа охорони здоров’я здатна зменшити смертність в Україні максимум на 10%