Чи дійсно дзвонили з банку: в ПриватБанку запустили нові функції

Поділитися
Чи дійсно дзвонили з банку: в ПриватБанку запустили нові функції
Новий функціонал вирішує кілька проблем безпеки. Зокрема, дозволяє самостійно перевірити номер телефону та історію вхідних дзвінків.

Мобільний додаток Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», яке допоможе клієнтам у вирішенні важливих питань. Про це розповіли у пресслужбі.

В єдиному меню тепер можна зв'язатися з банком через «Допомога онлайн», через месенджери або зателефонувати прямо до банку.

Також можна дізнатися телефони банку та переконатися, що телефонують із банку, 

Клієнти можуть скористатися такими послугами:

  • Допомога online - оперативно розв'язати питання прямо у застосунку.
  • Написати в Viber або Telegram - з представниками банку можна зв'язатися через месенджери.
  • Дзвінок через Приват24 - зателефонувати можна через програму.

Якщо ви раніше звертались до банку та залишали звернення, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.

Щодо безпеки:

  • Дзвінки. Якщо потрібно пересвідчитися, що вам дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись співробітниками, тепер перевірити можна самостійно номер телефону та історію вхідних дзвінків.
  • Крім того, у додатку можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.
  • Також у меню знаходяться додаткові номери телефонів банку.
Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі