Мобільний додаток Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», яке допоможе клієнтам у вирішенні важливих питань. Про це розповіли у пресслужбі.
В єдиному меню тепер можна зв'язатися з банком через «Допомога онлайн», через месенджери або зателефонувати прямо до банку.
Також можна дізнатися телефони банку та переконатися, що телефонують із банку,
Клієнти можуть скористатися такими послугами:
- Допомога online - оперативно розв'язати питання прямо у застосунку.
- Написати в Viber або Telegram - з представниками банку можна зв'язатися через месенджери.
- Дзвінок через Приват24 - зателефонувати можна через програму.
Якщо ви раніше звертались до банку та залишали звернення, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.
Щодо безпеки:
- Дзвінки. Якщо потрібно пересвідчитися, що вам дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись співробітниками, тепер перевірити можна самостійно номер телефону та історію вхідних дзвінків.
- Крім того, у додатку можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.
- Також у меню знаходяться додаткові номери телефонів банку.