Банківські картки: клієнт починає і виграє...

Поділитися
Якщо переглянути пресу початку XX століття, то можна побачити, як люди сприйняли появу автомобіля. Сьогодні наше життя без нього важко навіть уявити...

Якщо переглянути пресу початку XX століття, то можна побачити, як люди сприйняли появу автомобіля. Сьогодні наше життя без нього важко навіть уявити. Прогрес не стоїть на місці, а час диктує свої вимоги до ведення бізнесу, нові технології стають невіддільною частиною нашого повсякденного життя.

Сьогодні Приватбанк пропонує своїм клієнтам відмовитися від застарілої технології — чекової книжки і перейти до зняття готівки з допомогою корпоративної пластикової картки. Йдеться не про просту заміну паперу на пластик, а про якісні зміни в підходах до обслуговування клієнтів.

У чому ж реальна перевага сучасної системи розрахунків для клієнтів? Усе просто: пластикова картка дає змогу отримувати послуги банку значно швидше, а головне — дешевше.

Останнім часом ми поступово відвикаємо від черг і вважаємо це пережитком минулого, а пластикова картка якраз і допомагає уникнути нераціонального використання часу. Нині ритм життя інший, і на це потрібно зважати. Адже бухгалтер підприємства — це не тільки людина, котра не любить черг, це ще й висококваліфікований фахівець, час якого необхідно цінувати. А сьогодні ми, на жаль, часто можемо спостерігати картину, коли для зняття невеликої суми на відрядження він змушений гаяти час у черзі в банківську касу, нервово перебираючи чекову книжку, і чекати, поки касир обслужить іншого клієнта, котрий здає, приміром, чималу виручку великого торгового підприємства.

У таких випадках допоможе банківська картка: одержати гроші з її допомогою можна не лише у своєму рідному відділенні, де відкрито рахунок, а й у будь-якій точці країни, наприклад, у тому ж банкоматі поруч із вашим офісом. Не потрібно витрачатися на бензин, економляться час і сили.

Якщо піти далі, то ми зрозуміємо, що, скорочуючи черги у фінустанові, ми тим самим зменшуємо навантаження на персонал. Відповідно, банк може оптимізувати його чисельність — обслуговувати більшу кількість клієнтів меншим складом касирів. Немає потреби утримувати і додаткові приміщення. Банк заощаджує і за рахунок цього може встановлювати нижчі комісійні за обслуговування. У результаті зниження до 0,75% комісії за зняття готівки за корпоративною карткою не засмутить ні клієнтів, ні банкірів. У виграші залишаються всі.

Що ж стосується запровадження з 1 листопада 2004 року комісії в розмірі 25 грн. за обробку й оформлення кожного чека (окрім 1% від суми зняття, передбаченого тарифами банку), то це не спроба заробити. Сьогодні це об’єктивне відшкодування витрат банку на касову операцію з обслуговування чекової книжки. Наголошуємо ще раз: якщо клієнт має корпоративну пластикову картку, він сплачує комісію тільки раз — 0,75% за зняття готівки.

Більшість клієнтів із розумінням ставляться до змін, тим більше що це зумовлено також і постановами НБУ про пріоритетний розвиток безготівкових платежів.

Чим же ще гарна картка? При розрахунках у торгово-сервісній мережі взагалі не стягують комісійні на користь банку. Понад 14 тис. торгово-сервісних точок, які приймають до оплати картки, — це майже будь-який більш-менш великий магазин в Україні. Відповідно до нормативних документів НБУ, пластиковою карткою в найближчому майбутньому можна буде скористатися практично в кожному торгово-сервісному підприємстві, і незалежно від того, чий термінал стоятиме в торговій точці, вашу картку будуть зобов’язані прийняти до оплати без комісійних. Так, як це роблять в усьому світі. Навіть на турецьких ринках торговці приймають до оплати картки всіх міжнародних платіжних систем.

У сучасному світі картка стала ключем зручного і швидкого доступу до цілого комплексу банківських послуг. Тому зауваження клієнтів про те, що «працівники банку радять завести картки...» абсолютно справедливе й логічне. Це — шлях до побудови цивілізованих відносин між банком і клієнтом.

Поряд із випуском широкого спектра платіжних карток, Приватбанк пропонує клієнтам максимальні зручності в їхньому обслуговуванні: більш як 3600 точок доступу до карткового рахунку — 1700 відділень і 1900 банкоматів. Найважливіше — це кваліфікована клієнтська підтримка через Call-центр за тел. 8 (800) 500-00-30. Не дай боже, щось сталося або необхідна додаткова інформація про банківські продукти — працівники сервісного центру цілодобово готові допомогти клієнтам у вирішенні будь-яких питань. Та й дзвінок до сервісного центру, між іншим, безплатний.

Усі умови обслуговування платіжних карток застерігаються між клієнтом і банком на етапі укладання договору про обслуговування картки, а також у правилах користування картками. Так, наприклад, у договорі банк повідомляє, що ситуації, котрі перебувають поза сферою його контролю, не можуть бути віднесені до сфери його відповідальності, але допомогти клієнту готовий завжди, навіть у таких випадках. Якість роботи мережі банкоматів і відділень Приватбанку завжди є об’єктом першочергової уваги керівників підрозділів і всієї структури.

У договорі з клієнтом банк обумовлює дії клієнта у разі втрати картки чи отримання даних про її незаконне використання. Передбачається, що клієнт повинен «проінформувати банк і правоохоронні органи про факт втрати картки, ПІН-коду». Всі дії користувача в проблемних ситуаціях: неправильне введення ПІН-коду, втрата картки, відмова в обслуговуванні тощо, — описані в правилах користування, що надаються кожному клієнту і є невіддільною частиною договору, отже, в разі виникнення будь-якого із зазначених випадків власник картки завжди отримує висококваліфіковану консультацію працівника банку.

Так, при блокуванні картки у разі тричі неправильно введеного клієнтом ПІН-коду клієнт ніколи не залишиться без допомоги банку: у будь-якому відділенні йому посприяють в отриманні коштів із картки, а надалі, якщо клієнт не згадав ПІН, картку буде перевипущено за зниженим тарифом.

Та й, власне, саме блокування картки відбувається в інтересах користувача, оскільки запобігає можливому шахрайству. Ця процедура відповідає правилам міжнародних платіжних систем і практикується в усьому світі. Сьогодні десятки наших клієнтів змогли уникнути втрати своїх коштів за вкраденими чи загубленими картками, а тепер дякують банку за таку систему захисту. Адже не секрет, що у разі втрати гаманця з готівкою шансів на повернення практично немає...

Деякі клієнти як негатив зазначають той факт, що банк не несе відповідальності за відмову третьої сторони прийняти картку. Слід зауважити, що впливати в такій ситуації на учасника, який відмовився провести операцію, може лише платіжна система, а банк, у свою чергу, може тільки її інформувати про те, що сталося, коли виявить подібні факти.

Переваги безготівкових розрахунків із допомогою платіжних карток незаперечні, їх визнають у всьому світі. Приватбанк намагається донести до своїх клієнтів усі вигоди і переваги таких передових технологій. Твердження про те, що «банки випроваджують клієнтів із офісу», легко спростовується зростанням спектра банківських послуг, розширенням мережі відділень і банкоматів.

Так, нове завжди сприймають зі сторожкістю. Можна, звісно, ображатися на прогрес, але без нього ми й досі ходили б пішки і були б позбавлені багатьох переваг сучасного життя, котрі просто перестали помічати і сприймаємо як звичайну річ.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі