Кількість відвідувачів в київських ресторанах у зв'язку з карантином значно зменшилася, констатують столичні ресторатори.
«В ресторанах Києва у минулі вихідні візуально спостерігалося приблизно на одну третину менше відвідувачів, ніж зазвичай», — заявив в коментарі «Дзеркалу тижня» директор ТОВ «Ресторанний консалтинг» Максим Курганський.
При цьому він прогнозує, що число відвідувачів ресторанів зменшуватиметься і попит відновиться лише після офіційної відміни карантину.
Директор ресторану «Помодоро» Людмила Левченко пояснює, що основна причина зменшення відвідувань — остерігання заразитися через недостатньо продезинфікований посуд. «Цей чинник — головний у впливі на психіку клієнтів», — констатує вона.
За словами керівника департаменту державних і громадських зв'язків «МакДональдз Юкрейн» Михайла Шуранова, заходи із забезпечення високого рівня санітарії в ресторанах максимально посилені. При цьому проведення дитячих свят в ресторанах скасоване.
«Усі працівники носять маски, стежимо за регулярною їх заміною (одноразові — один раз на чотири години). Збільшено частоту прибирань усіх приміщень: столики протираються засобами із вмістом хлору. Збільшено частоту миття рук (двічі на годину, спеціальним засобом із дезинфікуючим ефектом). У різних містах до нас уже навідувалися з перевірками співробітники СЕС і відзначали високий рівень санітарії», — запевнив він.
В той же час, за словами Шуранова, послуга замовлення на драйві стабільна. «Психологічно люди почуваються найбезпечніше, роблячи замовлення й отримуючи продукцію, не виходячи з машини», — підкреслив він.
Детальніше читайте в статті «У клієнта шок. Бізнес зазнав перших втрат від епідемії» у свіжому номері «ДТ».